Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een upgrade voor mijn huidige monitor een acer predator x34p
https://tweakers.net/pric...-predator-x34p-zwart.html
Wat is je budget?
1500 maar minder is altijd beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk of iets dergelijks.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn computer als deel thuis werk plek en deels om te gamen. Als ik thuis werk zit ik 9 uur lang in word/excel en diverse cad programma’s te werken. Het gamen is vaak in de avond/ weekend 2 uurtjes achter elkaar waarbij shooter games gespeeld worden en race simulatie.
Dit doe ik nu op mijn acer predator monitor alleen deze is nu al een paar jaartjes oud en ik denk dat ik een betere monitor kan vinden. Vandaar dat ik wil upgraden.
Ik heb nog wel extra eisen voor een nieuwe monitor.
-27 tot 35 inch
- minimaal g-sync compatibel
- free sync is een pre zodat ik niet aan één merk vast zit voor v-sync techniek
- monitor speakers ( voor spotify ect. Als ik aan het werk ben)
- de nieuwe monitor moet wel een upgrade zijn, als de technieken op het moment nog niet zo ver zijn dat er een vooruitgang inzit bij een nieuwe monitor blijf ik liever huidige monitor houden.
Dus mijn vraag aan jullie is of er een geschikte redelijk high end monitor is welke een goede upgrade is voor mijn situatie
Dus goed duidelijke tekst weergave maar toch goede gaming features
Ik zoek een?
Ik zoek een upgrade voor mijn huidige monitor een acer predator x34p
https://tweakers.net/pric...-predator-x34p-zwart.html
Wat is je budget?
1500 maar minder is altijd beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk of iets dergelijks.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn computer als deel thuis werk plek en deels om te gamen. Als ik thuis werk zit ik 9 uur lang in word/excel en diverse cad programma’s te werken. Het gamen is vaak in de avond/ weekend 2 uurtjes achter elkaar waarbij shooter games gespeeld worden en race simulatie.
Dit doe ik nu op mijn acer predator monitor alleen deze is nu al een paar jaartjes oud en ik denk dat ik een betere monitor kan vinden. Vandaar dat ik wil upgraden.
Ik heb nog wel extra eisen voor een nieuwe monitor.
-27 tot 35 inch
- minimaal g-sync compatibel
- free sync is een pre zodat ik niet aan één merk vast zit voor v-sync techniek
- monitor speakers ( voor spotify ect. Als ik aan het werk ben)
- de nieuwe monitor moet wel een upgrade zijn, als de technieken op het moment nog niet zo ver zijn dat er een vooruitgang inzit bij een nieuwe monitor blijf ik liever huidige monitor houden.
Dus mijn vraag aan jullie is of er een geschikte redelijk high end monitor is welke een goede upgrade is voor mijn situatie
Dus goed duidelijke tekst weergave maar toch goede gaming features