fan in zijkant bouwen, maar kast moet open kunnen!

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 00:29
hallo
als ik mijn kast wil open doen moet eerst de bovenkant er af geschoven worden (schuif hem naar achteren), dan kan je de zijkant er af halen(omhoog tillen)
als ik nu een cooler in de zijkant moet maken, hoe kan ik deze dan aansluiten?als je de zijkant er af haalt zit het stroomdraadje dan toch nog vast.....ja......?
iemand een ideetje?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

lang stroomdraad gebruiken...heb ik ook...(maar dan in bovenkant...)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• mad_dog
jaja, hebbie die gewoon zelf verlengd, of hebbie speciaal passende draadjes gekocht?

• mad_dog
Delta AFB-80MP
A high performance case fan. The specifications are: a RPM of 4000, a CFM of 46.62. This is a 3-wire version wich connects directly on the PSU and mainbord.

ik zit aan dit dingetje te denken, zou die teveel herrie maken als je hem in de zijkant zet, en je zit op 50cm van je kast af?
hoeft niet snachts aan te staan

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 09:59

Digistorm

ex-demo scener

Eh, ja dat maakt herrie >:)
Ik heb er zelf ook twee, maar die lopen normaal alleen op 7 volt, tenzij het heel warm is. Opzich valt het geluid na een tijdje niet meer zo erg op, maar het is toch best wel irritant.

Hier stond achterhaalde informatie…

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook het skelet van je kastje verlengen, en daar de fan inbouwen... roostertje uitslijpen in de want van je kast en Klaar is Case!!!
*D
Pagina: 1