MedeTweakers, ik ben voor in de woonkamer opzoek naar een nieuwe tv. Momenteel in bezit van een Panasonic TX-P50GT30. Een tv die erg goed bevallen is, vooral als de omgeving donker is geeft hij mooi beeld. De tv is inmiddels 12 jaar oud en heeft meerdere verhuizingen meegemaakt. Nu staat de tv naast een groot raampartij en zitten we ongeveer 5 meter van de tv af.
Ook hebben we ongeveer vanaf 14:00 uur tot ongeveer 20:00 uur zon, we hebben wel screens smart gestuurd maar in de lente\herfst is juist de zon erg lekker in de woning,
Ik zoek een?
Een 75 inch of groter.
Wat is je budget?
In mijn hoofd heb ik de max van ongeveer 2000 euro zitten
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De vrouw kijkt voornamelijk series, de kinderen you tube kids en als er dan voor mij nog tijd overblijft een beetje sport of een film.
Qua aparatuur hebben wij alleen een sonos setje, de beam, sub en 2 ones achter
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Sony Bravia KD-75X85L Zwart
uitvoering: Sony Bravia XR-75X90L Zilver
uitvoering: TCL 85C845 Zwart
uitvoering: LG B3 77" Zwart (net over de grens voor onder de 2k)
Welke vragen heb je hier nog over?
Vandaag even wezen kijken bij de mediamarkt. De verkopers daar vertellen dat zonlicht op een oled tv geen probleem is. Ik durf het risico niet aan, daarom zal de lg waarschijnlijk snel afvallen.
Mijn vraag is, welke tv adviseren jullie als ik het goed begrijp vis ik momenteel in het mid segment. Met onze tv eisen is een high end tv net iets te veel van het goeie.
Is een tv van TCL te vergelijken met de sony's of bied de x90L het meeste ?
Thnx voor de hulp.
Ook hebben we ongeveer vanaf 14:00 uur tot ongeveer 20:00 uur zon, we hebben wel screens smart gestuurd maar in de lente\herfst is juist de zon erg lekker in de woning,
Ik zoek een?
Een 75 inch of groter.
Wat is je budget?
In mijn hoofd heb ik de max van ongeveer 2000 euro zitten
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De vrouw kijkt voornamelijk series, de kinderen you tube kids en als er dan voor mij nog tijd overblijft een beetje sport of een film.
Qua aparatuur hebben wij alleen een sonos setje, de beam, sub en 2 ones achter
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Sony Bravia KD-75X85L Zwart
uitvoering: Sony Bravia XR-75X90L Zilver
uitvoering: TCL 85C845 Zwart
uitvoering: LG B3 77" Zwart (net over de grens voor onder de 2k)
Welke vragen heb je hier nog over?
Vandaag even wezen kijken bij de mediamarkt. De verkopers daar vertellen dat zonlicht op een oled tv geen probleem is. Ik durf het risico niet aan, daarom zal de lg waarschijnlijk snel afvallen.
Mijn vraag is, welke tv adviseren jullie als ik het goed begrijp vis ik momenteel in het mid segment. Met onze tv eisen is een high end tv net iets te veel van het goeie.
Is een tv van TCL te vergelijken met de sony's of bied de x90L het meeste ?
Thnx voor de hulp.