Dockingstation icm Ultrawide 49"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dwizz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-06 08:35
Ik heb op dit moment een simpele dockingstation van Coolblue huismerk. Maar alleen merk ik dat het beeld niet altijd even lekker loopt, USB-C ervan is te kort en zo nu en dan moet ik mijn netwerk kabel er opnieuw in aandrukken.

Al met al niet heel prettig om mee te werken, handig voor onderweg maar meer ook niet.

Nu wil ik op termijn investeren in een nieuwe alleen moet ik rekening houden met de volgende dingen:
- Aansluiten via DP op een 49" 4k- scherm
- In de avond game ik nog wel eens, minimale lag hierin
- Netwerk kabel aansluiting
- Aansluitkabel moet 1meter lang zijn minimaal (dan kan ik het achter/onder mijn bureau wegwerken)
- USB-C aansluiting op mijn laptop (uitvoering: MSI Creator Z16 A11UET-027NL dit is de laptop)

Heeft iemand aanraders?

Alle reacties

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-09 06:27
Ben je bekend met egpu.io?

Daar staan allerlei behuizingen icm laptops, en ervaringen ermee. Meer gericht op egpu's te realiseren, zelfs met mods, om laptops zonder Thunderbolt wel egpu te maken.

Misschien leuk om naar te kijken.

• Dwizz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-06 08:35
FlowSnake schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:41:
Ben je bekend met egpu.io?

Daar staan allerlei behuizingen icm laptops, en ervaringen ermee. Meer gericht op egpu's te realiseren, zelfs met mods, om laptops zonder Thunderbolt wel egpu te maken.

Misschien leuk om naar te kijken.
Thnx! Nog niet mee bekend.

Ff vlug naar gekeken en ziet er interessant uit. Weekend maar ff goed in verdiepen.