Heb je voor een Samsung 65s90c- een CI+-module nodig?
Vraag
Alle reacties
Als jij via kabel TV kijkt (en niet via smartbox/app/iets) en deze is gecodeerd, dan ja.. heb je er eentje nodig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan zul je CI+ module nodig hebben. Je kunt ook een Google Chromecast aanschaffen en daar de Ziggo Go app op installeren en via die weg TV kijken. Werkt prima en dan kun je meteen eventuele andere diensten installeren zoals Netflix, HBO Max etc.familieballijns schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:46:
Ik kijk via Ziggo!
Wat bedoel je met ik kijk via Ziggo? Ziggo is de provider.familieballijns schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:46:
Ik kijk via Ziggo!
Bij ziggo kan je op drie manieren TV kijken:
1. Via een coax kabel en CI+ module
2. Via een digitale TV ontvanger (HDMI + internet)
3. Via een de app/website Ziggo Go (internet)
Welke manier gebruik je? Alleen bij optie 1 heb je een CI+ module nodig. Dan heb je geen kastje, geen internet nodig en ook geen extra afstandsbediening. Je moet dan wel een coax kabel van modem naar TV leggen.
Dat is niet volledig waar. Zonder CI+ module kun je ongeveer 50 zenders bekijken, waarvan sommige in HD (NPO en een aantal commerciële zenders). Alleen als je extra zenders wil kijken of alles in HD wil zien, heb je een CI+ module nodig.KwepsjIrrpel schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:48:
[...]
Dan zul je CI+ module nodig hebben. Je kunt ook een Google Chromecast aanschaffen en daar de Ziggo Go app op installeren en via die weg TV kijken. Werkt prima en dan kun je meteen eventuele andere diensten installeren zoals Netflix, HBO Max etc.
https://www.ziggo.nl/televisie/digitale-kabel-tv-en-radio
[ Voor 4% gewijzigd door oohh op 16-11-2023 12:53 ]
Er is tegenwoordig zoveel ongecodeerd op de Ziggo-kabel dat ik aan het nut van modules begin te twijfelen. Ja, om RTL4 in HD te kunnen kijken heb je nog steeds een module nodig, maar anderszins valt er weinig te klagen over het ongecodeerde aanbod.
Op Tweakers verwachten we een deel eigen inzet. Dat bestaat onder andere uit zelf onderzoek doen en tevens genoeg informatie geven. Een topic start van één regel bevat beide niet.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.