✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is het een van deze twee?
uitvoering: Turtle Beach Stealth 600 Xbox One
uitvoering: Turtle Beach Stealth 600 voor Playstation 4 (Pro)
We hebben de Gen 2 in de Pricewatch staan, dus ik heb gezocht op Stealth 600 zonder Gen 2 toevoeging. Ik denk dat de Gen 1 nooit als zodanig is genoemd, omdat het de eerste was
Helaas kan ik dit niet checken, de productpagina's van deze eerste versie worden inmiddels geredirect naar een interne pagina waarvoor een login vereist is ...
uitvoering: Turtle Beach Stealth 600 Xbox One
uitvoering: Turtle Beach Stealth 600 voor Playstation 4 (Pro)
We hebben de Gen 2 in de Pricewatch staan, dus ik heb gezocht op Stealth 600 zonder Gen 2 toevoeging. Ik denk dat de Gen 1 nooit als zodanig is genoemd, omdat het de eerste was
Yes dat is hem, ik zocht heel autistisch op Gen 1 omdat het mij logisch leek!
Maar nu ik je bericht zo lees en erover nadenk, was het misschien wel helemaal niet zo logisch.
Bedankt voor je reactie!
Maar nu ik je bericht zo lees en erover nadenk, was het misschien wel helemaal niet zo logisch.
Bedankt voor je reactie!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.