Ik loop eigenlijk al een tijdje tegen het volgende probleem aan. Ik ben consultant en zit bij verschillende klanten met verschillende Office 365 accounts (naast ook nog mijn privé account). Ik heb op mijn browser per klant een profiel ingesteld (eerst alleen in edge, maar inmiddels ook in safari) waar ik ben aangemeld op de specifieke Microsoft tenant. Ook in outlook heb ik profielen gemaakt. Ik zie alleen geen mogelijkheid om die te koppelen.
Wat ik wil is dat als ik in de mail in een specifiek profiel op een link (bijv naar een sharepoint site) druk, deze link automatisch in het gekoppelde profiel in de browser wordt geopend. Momenteel wordt de link automatisch in het laatst actieve profiel geopend. In de praktijk moet ik dus of het adres uit de link knippen en plakken of eerst het juiste profiel activeren. Dat zou makkelijker moeten kunnen zijn.
Heeft iemand hier een goede oplossing voor?
Wat ik wil is dat als ik in de mail in een specifiek profiel op een link (bijv naar een sharepoint site) druk, deze link automatisch in het gekoppelde profiel in de browser wordt geopend. Momenteel wordt de link automatisch in het laatst actieve profiel geopend. In de praktijk moet ik dus of het adres uit de link knippen en plakken of eerst het juiste profiel activeren. Dat zou makkelijker moeten kunnen zijn.
Heeft iemand hier een goede oplossing voor?