[PW] "Geen voorkeur" en "Wel/geen" kunnen verbergen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTeOldVl6mN5CZa356To_pRoips=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4s7tz3sCXnGMdPSWXC8TROjy.png?f=user_large

Deze zou ook simpeler zijn als checkboxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:33

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Merk CPU is een vrij binaire keuze, meestal. Welke categorie heb je de screenshot gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:31:
[...]

Merk CPU is een vrij binaire keuze, meestal. Welke categorie heb je de screenshot gemaakt?
categorie: Processors

Meestal, maar met checkboxes heb je de "Geen voorkeur" optie niet en dat scheelt verticaal weer pixels.
Wel / geen lijkt me bij twee keuzes ook niet heel erg nuttig..

[ Voor 7% gewijzigd door Olaf van der Spek op 15-11-2023 20:39 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:33

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Olaf van der Spek In dat geval hebben we een feature-request, omdat wij die mogelijkheid niet hebben. Dus bij deze splits ik dit topic af en verplaats ik deze naar Mooie Features.

Ik vind het hier logischer om de keuzerondjes te laten staan, checkboxes kloppen gewoon niet. Je bespaart je misschien een paar pixels doordat "Geen voorkeur" vervalt, maar dat vind ik het niet waard om op die manier alleen maar extra verwarring te creëren.

En dan zit je alsnog met de wel/geen optie, die ik sowieso niet kan weghalen. Maar er zijn zeker situaties waarin ik dat wel zou willen, waaronder deze. Maar ook bij categorie: Smartphones heb je "Sim2 gedeeld met microSD" en "ESIM" met Ja/Nee opties. Daar is de wel/geen optie overbodig en verwarrend.

Bij deze de vraag aan ons productteam om te kijken of er opties kunnen komen om "Geen voorkeur" en/of "Wel/geen" te kunnen verbergen in de filters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-05 13:22

jelle.

Product Owner
We werken momenteel aan een nieuw ontwerp van de Pricewatch. Hoe we in de toekomst om willen gaan met "wel/geen" filters moeten we daarin nog onderzoeken, deze feedback zullen we daarin meenemen (@bozhoyo). Totdat we aan de slag gaan met het redesign, zullen we hier geen aanpassingen aan gaan doen.