Vraag

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 09:49
Mijn vraag:
Ik heb sinds afgelopen week dit toetsenbord. Bevalt prima, maar er is één dingetje dat me stoort. Er zit geen "aan/uit" knop op het toetsenbord. Dat betekent dat er, als het toetsenbord in mijn tas zit, onbedoeld toetsen worden ingedrukt. Dus toetsenbord uit de tas op het moment dat ik alleen de laptop nodig heb. Enige mogelijkheid is BT uitschakelen maar dat vind ik niet zo handig.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Microsoft Surface Laptop 4 met Windows11

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gezocht en wat gevonden over energiebeheer maar dat werkt bij mij niet / kan ik niet vinden

Alle reacties

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Batterij eruit halen? :+

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zitten er niet gewoon batterijen in? Als je één van de twee batterijen andersom erin stopt zou hij het al niet moeten doen. Anders een papiertje tussen stoppen, of een stukje plastic ofzo.

Heel handig is het niet, maar dat is wel de enige oplossing voor een toetsenbord dat niet uit kan. Ik heb ook een toetsenbord van Logitech dat op deze manier werkt, die maakt weer verbinding zo gauw je op een toets drukt nadat hij standby is gegaan (en daarnaast zal hij BLE ofzo gebruiken om verbinding te houden) en daar heb ik ook standaard de voorste batterij omgedraaid zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Oon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:54:
Als je één van de twee batterijen andersom erin stopt zou hij het al niet moeten doen.
Dat klinkt als een bad-practice.

★ What does that mean? ★

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:14
Oon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:54:
Zitten er niet gewoon batterijen in? Als je één van de twee batterijen andersom erin stopt zou hij het al niet moeten doen.
Dan ga je er wel vanuit dat er reverse-polarity beveiliging op het apparaat zit... ik raad dit af.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Eh, maar in welke zin heeft een Bluetooth toetsenbord vraag iets met de Windows Client te maken? Ik verplaats hem even naar het juiste forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het korte antwoord is volgens mij "Nee".
Thanks for reaching Microsoft Surface Community. Their is no exact button for power ON and OFF but for Surface Bluetooth Keyboard and mouse, you can turn it OFF by Pressing and holding the Bluetooth Button of the keyboard for at least 5-7 seconds until it's unpaired. For the keyboard it's located beside the Battery case. For the mouse, press and hold the Bluetooth button for 5-7 seconds until the blue light will turned OFF.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1