Zo'n drie jaar geleden een Lenovo Yoga Slim 7 gekocht en gebruikt met plezier. Nooit echt problemen gehad, zover ik weet. Volgens vrouwlief "viel de laptop maandag uit". Is lastig om dan te achterhalen wat er precies is gebeurd. Maar goed, gisteren werkte de laptop voor mij prima de hele avond. Echter vandaag startte de laptop volgens mij vrouw niet meer "goed" op. Soms liet het scherm even wat zien en startte hij door naar Windows. "Maar bij het openen van Chrome stopte alles weer." Uiteindelijk is het haar gelukt om nog wat bestanden veilig te stellen, maar toen ik thuiskwam startte de hele laptop niet meer.
Ik heb de hele avond alle mogelijke reset mogelijkheden geprobeerd, inclusief het loshalen van de accu, etc. Ik zie alleen een SSD zitten als ik hem openmaak en verder geen RAM (zal zijn gesoldeerd).
Geen idee wat ik nog meer kan proberen, of het te repareren is, of dat ik mijn verlies moet nemen. De bestanden zijn vast nog wel veilig te stellen (en een groot deel staat op Onedrive). Maar heb er goed de balen van.
Iemand een idee wat nu wijsheid is?
Ik heb de hele avond alle mogelijke reset mogelijkheden geprobeerd, inclusief het loshalen van de accu, etc. Ik zie alleen een SSD zitten als ik hem openmaak en verder geen RAM (zal zijn gesoldeerd).
Geen idee wat ik nog meer kan proberen, of het te repareren is, of dat ik mijn verlies moet nemen. De bestanden zijn vast nog wel veilig te stellen (en een groot deel staat op Onedrive). Maar heb er goed de balen van.
Iemand een idee wat nu wijsheid is?