Echt hele goeie kwaliteit shirts man, zwart geeft niet af in de was, prints blijven goed. Dit zeg ik na 5x wassen.
Of vind iemand van niet???
helemaal mee eens, kwas vergeten om m'n zwarte shirtje de eerste keer apart te houdenOp donderdag 06 september 2001 11:18 schreef PowerCow het volgende:
Echt hele goeie kwaliteit shirts man, zwart geeft niet af in de was, prints blijven goed. Dit zeg ik na 5x wassen.
Verwijderd
Een Dutch Power Cow is toch geen koukleum?.Op donderdag 06 september 2001 12:07 schreef Rico-Burn het volgende:
Tis idd stukken beter dan de vorige lichting...
Alleen wel jammer dat de stof zo dun is, je hebt niet echt het idee dat je iets aan hebt
Verwijderd
CowkleumOp donderdag 06 september 2001 15:06 schreef adfundum01 het volgende:
[..]
Een Dutch Power Cow is toch geen koukleum?.
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
[AbC]
Op vrijdag 07 september 2001 00:39 schreef sharky_ het volgende:
Nu nog een trui voor in de winter.. wie zet er een wedstrijdje op? Dan kan ik over 2 maanden ofzo voor een gulden of 50 met een trui van DPC rondlopen.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Verwijderd
Is die mooier dan mun DPC shirt van 35 piekemannenOp donderdag 06 september 2001 17:04 schreef Roel het volgende:
Trui aan en daar je t-shirt overheen werkt goed
Dingetje is echt goed, maar dat mag ook wel voor 45 pieken
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Die van mij heeft stiekum een ingebouwd koetjeOp vrijdag 07 september 2001 18:47 schreef Wessie het volgende:
[..]
Is die mooier dan mun DPC shirt van 35 piekemannen
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Ik ga begin oktober toch naar tenerifeOp vrijdag 07 september 2001 09:14 schreef PowerCow het volgende:
Petjes????
Daar ben ik een keer voor naar de stomerij geweest, die maken afbeeldingen op petjes.
Ik met die koe er naar toe, zeg: hoeveel kost da?
nieuw ontwerp he, dat is 75,- eenmalige kosten! + 19,95 voor het petje en nog eens kosten voor het computerborduren!
dus vreselijk duur.
Toen wou ik nog maar 1 petje.
Nou weet je .. die shirt betalingen vallen licht tegen (we hebben nog >100 prints over), misschien is het leuk om wat van die prints op zwarte sweaters te drukken? Gewoon het ontwerp van de shirts dus...Op vrijdag 07 september 2001 22:39 schreef Species_8472 het volgende:
Kom op met die trui ontwerpen...
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Noem dan eens een prijsjeOp zaterdag 08 september 2001 01:09 schreef NightBird het volgende:
[..]
Nou weet je .. die shirt betalingen vallen licht tegen (we hebben nog >100 prints over), misschien is het leuk om wat van die prints op zwarte sweaters te drukken? Gewoon het ontwerp van de shirts dus...
JajajajajajajjajaOp zaterdag 08 september 2001 01:09 schreef NightBird het volgende:
[..]
Nou weet je .. die shirt betalingen vallen licht tegen (we hebben nog >100 prints over), misschien is het leuk om wat van die prints op zwarte sweaters te drukken? Gewoon het ontwerp van de shirts dus...
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!