Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynocool
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
Mijn vraag:
Ik heb een LG Artcool Gallery die ik in de LG ThinQ app wil voegen om zodoende deze te bedienen.
Na alle stappen meerdere keren op nieuw te hebben doorgelopen blijft het zonder resultaat.

Ik krijg uiteindelijk de E1004 melding krijgen.

Heeft iemand ervaring met dit type airco en het connecten van de WiFi?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertV70
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-04 02:04
Die heb ik ook, ik heb geen idee of het wil of niet, in de specs staat dat er wifi op zou moeten zitten, maar hoe dit werkt?

Het is een prachtig ding, en hij doet het goed maar die wifi, ik zou het niet weten. Ik zal mijn leverancier eens bellen binnenkort, kijken of zij het weten.

• RobertV70
Ik krijg het ook niet voor elkaar, meerdere malen de app opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes.

Ik krijg netjes een wifi verbinding aangereikt vanuit de airco, daarmee verbind ik mijn mobiel om een lokaal netwerk op te zetten, maar krijg enkel de melding dat de app het vervolg scherm niet kan openen en de foutcode E1013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• els.37
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 01-11-2024
Is het iemand gelukt inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 12:58

M14

Maak eens een ssid aan die alleen 2.4ghz doet. Ik heb meer dan eens gezien dat zoiets niet werkt bij een ssid waar om 5ghz aan staat.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• els.37
M14 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 20:34:
Maak eens een ssid aan die alleen 2.4ghz doet. Ik heb meer dan eens gezien dat zoiets niet werkt bij een ssid waar om 5ghz aan staat.
Dat ga ik eens proberen. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• els.37
Wij zijn er achter waarom wifi verbinding niet lukt, de multi serie is wifi ready en de single is wifi compleet.
dus bij een multi systeem "moet" je altijd een losse wifi module aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertV70
Oke, maar ik krijg wel een bluetooth verbinding, dus dat is goed, echter is er dus geen wifi verbinding mogelijk zonder die module, is dat correct? Ik heb ook een multi-split.
Pagina: 1