DIT STUURDE IK AAN LADOT:
Geachte medewerker,
Sinds ongeveer een jaar heb ik het domein www.lieuwma.nl in mijn bezit. Dit domein heb ik, na gecontroleerd of deze nog vrij was, geclaimd bij Ladot / Freehosting. De betalingen heb ik voldaan en de papieren met wachtwoorden etc. heb ik ontvangen.
Nu keek ik later eens bij de WHOIS lookup of mijn naam bij de eigenaar van het domein te vinden was of dat er Ladot zou staan. Tot mijn grote verbazing stond er dat het domein in bezit was van een Timmerbedrijf Lieuwma in Purmerend. En dat terwijl ik het domein al lang geclaimd had !
Nu keek ik even in mijn mailbox en vond daar 2 identieke mailtjes, beide gericht aan info@lieuwma.nl
Maar in de een stond bovenaan klantnummer: **** (dit is mijn klantnummer)
En in de ander klantnummer: ****** (dit is waarschijnlijk dat Timmerbedrijf)
Ook kreeg ik een mailtje binnen dat de domeinaanvraag van dat Timmerbedrijf niet volledig was, en dat het domein vanaf 1 september weer vrij zou komen voor iedereen als zij niet voor 1 augustus de juiste formulieren opstuurden.
Mijn vraag is: Is mijn domein lieuwma.nl dubbel verkocht of is er iets niet goed geregistreerd? Het domein Lieuwma.nl is namelijk al geruime tijd van mij. Graag zou ik een uitleg over deze zaak ontvangen op sander@lieuwma.nl en op sander@wakeboarders.nl als backup.
Ik gebruik mijn domein intensief, vooral de e-mail functie en wil deze dan ook zeker niet kwijtraken. In afwachting van uw antwoord,
Vriendelijke groet,
EN DIT KREEG IK TERUG:
--------------------------------------------
Geodemorgen,
Helaas is de domeinnaam verkeerd aan u opgeleverd. De rechtmatige eigenaar van de domeinnaam is onderstaand bedrijf:
Resultaat voor lieuwma.nl:
Domainname:
lieuwma.nl(second domain)
Status
active
Organisation
Timmer-& Onderhoudsbedrijf H.M. Lieuwma
Hugo de Grootstraat 29
1441 KH PURMEREND
Administrative contact:
H. M. Lieuwma
Phone:+31 299435168
E-mail: postmaster@lieuwma.nl
Technical contact:
K. ter Velde
Phone:+31 20 4067077
E-mail: tech@ladot.com
Registrar:
La Dot Hosting
Valkweg 1
1118 EC LUCHTHAVEN SCHIPHOL
Nameserver:
ns1.freehosting.nl 212.72.51.197
ns2.freehosting.nl 212.72.55.6
Domain first registered : 10-01-2001
Last update: 20-06-2001
Maintainer: NL Domain Registry
Onze excuses voor het ongemak. Uw account zal worden afgesloten, u kunt natuurlijk wel een nieuwe domeinnaam aanvragen, 
Met vriendelijke groet,
Jessica Piek
----------------------------------------------------
REACTIES WELKOM !
Sinds ongeveer een jaar heb ik het domein www.lieuwma.nl in mijn bezit. Dit domein heb ik, na gecontroleerd of deze nog vrij was, geclaimd bij Ladot / Freehosting. De betalingen heb ik voldaan en de papieren met wachtwoorden etc. heb ik ontvangen.
Nu keek ik later eens bij de WHOIS lookup of mijn naam bij de eigenaar van het domein te vinden was of dat er Ladot zou staan. Tot mijn grote verbazing stond er dat het domein in bezit was van een Timmerbedrijf Lieuwma in Purmerend. En dat terwijl ik het domein al lang geclaimd had !
Nu keek ik even in mijn mailbox en vond daar 2 identieke mailtjes, beide gericht aan info@lieuwma.nl
Maar in de een stond bovenaan klantnummer: **** (dit is mijn klantnummer)
En in de ander klantnummer: ****** (dit is waarschijnlijk dat Timmerbedrijf)
Ook kreeg ik een mailtje binnen dat de domeinaanvraag van dat Timmerbedrijf niet volledig was, en dat het domein vanaf 1 september weer vrij zou komen voor iedereen als zij niet voor 1 augustus de juiste formulieren opstuurden.
Mijn vraag is: Is mijn domein lieuwma.nl dubbel verkocht of is er iets niet goed geregistreerd? Het domein Lieuwma.nl is namelijk al geruime tijd van mij. Graag zou ik een uitleg over deze zaak ontvangen op sander@lieuwma.nl en op sander@wakeboarders.nl als backup.
Ik gebruik mijn domein intensief, vooral de e-mail functie en wil deze dan ook zeker niet kwijtraken. In afwachting van uw antwoord,
Vriendelijke groet,
EN DIT KREEG IK TERUG:
--------------------------------------------
Geodemorgen,
Helaas is de domeinnaam verkeerd aan u opgeleverd. De rechtmatige eigenaar van de domeinnaam is onderstaand bedrijf:
Resultaat voor lieuwma.nl:
Domainname:
lieuwma.nl(second domain)
Status
active
Organisation
Timmer-& Onderhoudsbedrijf H.M. Lieuwma
Hugo de Grootstraat 29
1441 KH PURMEREND
Administrative contact:
H. M. Lieuwma
Phone:+31 299435168