Toon posts:

Genaaid door Ladot !

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
DIT STUURDE IK AAN LADOT:

:( Geachte medewerker,

Sinds ongeveer een jaar heb ik het domein www.lieuwma.nl in mijn bezit. Dit domein heb ik, na gecontroleerd of deze nog vrij was, geclaimd bij Ladot / Freehosting. De betalingen heb ik voldaan en de papieren met wachtwoorden etc. heb ik ontvangen.

Nu keek ik later eens bij de WHOIS lookup of mijn naam bij de eigenaar van het domein te vinden was of dat er Ladot zou staan. Tot mijn grote verbazing stond er dat het domein in bezit was van een Timmerbedrijf Lieuwma in Purmerend. En dat terwijl ik het domein al lang geclaimd had !

Nu keek ik even in mijn mailbox en vond daar 2 identieke mailtjes, beide gericht aan info@lieuwma.nl
Maar in de een stond bovenaan klantnummer: **** (dit is mijn klantnummer)
En in de ander klantnummer: ****** (dit is waarschijnlijk dat Timmerbedrijf)

Ook kreeg ik een mailtje binnen dat de domeinaanvraag van dat Timmerbedrijf niet volledig was, en dat het domein vanaf 1 september weer vrij zou komen voor iedereen als zij niet voor 1 augustus de juiste formulieren opstuurden.

Mijn vraag is: Is mijn domein lieuwma.nl dubbel verkocht of is er iets niet goed geregistreerd? Het domein Lieuwma.nl is namelijk al geruime tijd van mij. Graag zou ik een uitleg over deze zaak ontvangen op sander@lieuwma.nl en op sander@wakeboarders.nl als backup.

Ik gebruik mijn domein intensief, vooral de e-mail functie en wil deze dan ook zeker niet kwijtraken. In afwachting van uw antwoord,

Vriendelijke groet,

EN DIT KREEG IK TERUG: :(

--------------------------------------------

Geodemorgen,

Helaas is de domeinnaam verkeerd aan u opgeleverd. De rechtmatige eigenaar van de domeinnaam is onderstaand bedrijf:

Resultaat voor lieuwma.nl:

Domainname:
lieuwma.nl(second domain)

Status
active

Organisation
Timmer-& Onderhoudsbedrijf H.M. Lieuwma
Hugo de Grootstraat 29
1441 KH PURMEREND

Administrative contact:
H. M. Lieuwma
Phone:+31 299435168
E-mail: postmaster@lieuwma.nl

Technical contact:
K. ter Velde
Phone:+31 20 4067077
E-mail: tech@ladot.com

Registrar:
La Dot Hosting
Valkweg 1
1118 EC LUCHTHAVEN SCHIPHOL

Nameserver:
ns1.freehosting.nl 212.72.51.197
ns2.freehosting.nl 212.72.55.6

Domain first registered : 10-01-2001
Last update: 20-06-2001
Maintainer: NL Domain Registry

:( Onze excuses voor het ongemak. Uw account zal worden afgesloten, u kunt natuurlijk wel een nieuwe domeinnaam aanvragen, :(

Met vriendelijke groet,

Jessica Piek

----------------------------------------------------

REACTIES WELKOM !

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Wat een naaistreek!!! :r

aanklagen die hap...

Hier staat tekst

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

TERING wat een kankerlijers zeg!!!!!!!!! :r :r :r :r :r

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euh, houden we het wel netjes?
Anders ben ik alsnog genoodzaakt deze thread af te sluiten.

Verwijderd

daarom ben ik overgestapt op een andere sinds het ladot heet..

dat wijf is een oplichter numero uno!
f#ck LAD(K)OT(S)!
:r

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 00:15
Ik zou het hier zeker niet bij laten zitten. Stuur een email terug waarin je dit aan ze verteld. Dit is toch niet normaal..

Als ik het goed begrijp heb jij die domein dus al voor 2 jaar, en nu is ie oppeens van iemand anders? Zij kunnen jou dan echt niet zomaar er af kicken...

Ik zou echt flippen als dit met een van mijn domeinen zou gebeuren... ik heb mijn domeinen geregt bij directnic.com en ben daar zeer tevreden mee.

Misschien is bij jou er niet zo veel afhankelijk van je domein (op je email na dan) maar wat nou als je een heel actieve website hebt met 6000 bezoekers per dag ofzo (zoals ik)? Dan ben je en je domein kwijt, EN je site!

Kunnen ze je echt niet maken... idd, aanklagen!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 21:51

TheVMaster

Moderator WOS
Je zegt dat je het domein al een jaar in je bezit hebt. HOe wil je het dan daarna nog gaan claimen bij Freehosting?!?! dat snap ik niet helemaal...of lees ik nu iets verkeerd? En btw....jou site staat online..hmm..vaag!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Even heel eenvoudig beredeneerd hoor..

Voer jij Lieuwma als bedrijfsnaam of is dat je eigen familienaam?

En is die domeinnaam essentieel voor jouw bedrijfsvoering of heb je 'm voor privegebruik aangevraagd?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:08
Wanneer precies heb jij het domein registreerd dan?
idd wat een f*cking naai streek zeg, en dan ook nog zeggen dat je oude account wordt opgeheven zonder pardon!!, niet van goh we zullen het bespreken of whatever :r :r !!!

Verwijderd

En dan naait LaDot je niet alleen met domein namen die je NIET toegekend krijgt, ze houden ook nog eens een vreemde administratie bij van domeinen die je schijnbaar WEL kreeg toegekend.

Ik ontving deze week facturen voor domein namen die ik nooit geclaimd heb. "BETALEN!" zegt LaDot.
"Zak in de Kak" zeg ik, maar of het helpt?

Ik ben in ieder geval niet van plan deze oplichters ook maar 1 cent te geven :(

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 00:15
OJA@!! ik zat gewoon ff rond te kijken op ladot.nl, om te kijken hoe kut zaakje het wel niet is, en ik las daar:

Extra Dataverkeer vooraf /GB/maand fl. 59,50

OOOOOOOOOOJAAAAA!!
WHAHAHAHAHAH 60 piek voor 1 gig!!!! das echt asociaal achterlijk, ik heb nog nooit zoiets achterlijks gezien!! 60 piek...sgek he
dan zou ik 200x60,-=`12.000 per maand kwijt zijn aan dataverkeer!!! hahahahahahahahhaa

edit:

nog sterker, die 60,- is vooraf. Achteraf kost 1 gig je 153 piek!!! Die lui zijn echt niet goed wijs :) Volgensmij verdienen ze gewoon puur op het naaien van de klanten, en niet door terugkerende klanten

ik betaal nu $0.99 per gig :P (fl. 2,40)

Sorry, dit zegt sommige van julie misschien niet zo veel maar voor mij is dit echt heel bijzonder omdat ik er veel mee te maken heb
gweheh 60 piek :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op donderdag 06 september 2001 11:16 schreef ACM het volgende:
Euh, houden we het wel netjes?
Anders ben ik alsnog genoodzaakt deze thread af te sluiten.
hehehe oeps sorry. ik liet me een beetje gaan na dit VERSCHRIKKELIJKE verhaal gelezen te hebben

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

[topic=210741/1/25]

sorry geen tijd om te reageren en helemaal goed te lezen misschien kun je iets met deze thread !!

succes,

ps. ladot heeft zijn administratie niet erg op orde pak ze maar aan !

Blijf bellen, niet met de customercare/helpdesk die houden de boot af,

bel naar hetnummer in de whois database (technical contact/admincontact/ evt. met nieuwe eigenaar)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

>:) Breekijzer >:)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Je hebt geen poot om op te staan, als je geen contract met ze hebt waar zoiets in omschreven staat.

Voor .nl heb je een KvK nodig, die heb jij niet, maar het timmermansbedrijf wel. LaDot was eerst eigenaar van je domein, en nu het timmermansbedrijf.

Goodluck.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Op donderdag 06 september 2001 15:03 schreef Peerke het volgende:
Je hebt geen poot om op te staan, als je geen contract met ze hebt waar zoiets in omschreven staat.

Voor .nl heb je een KvK nodig, die heb jij niet, maar het timmermansbedrijf wel. LaDot was eerst eigenaar van je domein, en nu het timmermansbedrijf.

Goodluck.
geef nooit op, vecht door >:)

maar...................... :r :'( :r :'( :r

bovenstaande quote is hard maar waar :'(

(whow what een smily gebruik! :+ )

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

goed we kunnen hier niet normaal mee omgaan?

jammer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.