Van GPS-locaties uit Excel naar interactieve kaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco053
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 20-11-2023
Goedemiddag,

Ik heb via Google nog geen antwoord kunnen krijgen op mijn vraag over interactieve kaarten, dus probeer ik het via hier.
Ik maak geregeld interactieve kaarten op basis van postcodegebieden en dergelijke, meestal met programma Flourish. In dit geval wil ik GPS-coördinaten plotten waarbij de precieze locatie belangrijk is. Daarvoor moet ik dus een stratenkaart gebruiken, zoals GoogleMaps. Het probleem met MyMaps van Google is echter dat er maar 2.000 locaties per laag worden geplot (en maximaal 10.000 volgens mij). Het bestand dat ik wil plotten (het gaat om bomen) bevat echter 60.000 tot 70.000 GPS-locaties. Is er een programma of een stratenmap waarbij ik vanuit Excel zoveel locaties tegelijk kan plotten? Eventueel over meerdere lagen (per boomsoort) verspreid?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:07
Ik weet dat je via PowerBI ook iets kunt met locaties. Ik heb dat eens als proefje gedaan met de postcodes van ons personeelsbestand. Er kan wel iets met GPS, misschien waard eens te onderzoeken: https://learn.microsoft.c...er-bi-map-tips-and-tricks

Hier zou een handtekening kunnen staan.