Ik zoek een?
65 INCH LCD TV geen Oled vanwege zonlicht wat regelmatig schijnt in de woonkamer.
Wat is je budget?
1700 euro - lager is ook fijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk films kijken en heel sporadisch in de toekomst singel player games op de PS5 slim
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Sony Bravia XR-65X90L Zilver
uitvoering: Sony Bravia KD-65X85L Zwart
uitvoering: Samsung Neo QLED QN85C 65" Zwart
uitvoering: LG OLED evo C3 65" (C35) Zwart - bang voor burnins
Welke vragen heb je hier nog over?
Online las ik dus dat de Bravia modellen het meeste in de buurt komt van de LG oled modellen echter geeft RTING ook weer aan dat de 65 inch: Samsung QN65S90CAFXZA beste tv op dit moment is alleen kan ik hem niet vinden in de pricewatch
Ik wil een 65 inch - voor of 1700 of lager beste prijs kwaliteit echter kom ik er niet meer uit omdat er zoveel modellen bestaan.
65 INCH LCD TV geen Oled vanwege zonlicht wat regelmatig schijnt in de woonkamer.
Wat is je budget?
1700 euro - lager is ook fijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk films kijken en heel sporadisch in de toekomst singel player games op de PS5 slim
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Sony Bravia XR-65X90L Zilver
uitvoering: Sony Bravia KD-65X85L Zwart
uitvoering: Samsung Neo QLED QN85C 65" Zwart
uitvoering: LG OLED evo C3 65" (C35) Zwart - bang voor burnins
Welke vragen heb je hier nog over?
Online las ik dus dat de Bravia modellen het meeste in de buurt komt van de LG oled modellen echter geeft RTING ook weer aan dat de 65 inch: Samsung QN65S90CAFXZA beste tv op dit moment is alleen kan ik hem niet vinden in de pricewatch
Ik wil een 65 inch - voor of 1700 of lager beste prijs kwaliteit echter kom ik er niet meer uit omdat er zoveel modellen bestaan.