[PW] Geen wel/geen keuze bij Series

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWlWKQLrDZoqqFRnpUbPH01ZJ5I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CVG2monH8x5EcO6gAAVDLR1y.png?f=user_large

Waarom hebben sommige wel en andere geen wel / geen slider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Olaf van der Spek Ik heb je reactie afgesplitst van het andere topic en verplaatst naar Mooie Features.

Series heeft inderdaad geen Wel/Geen keuze, geen idee waarom het zo is, dus vraag ik mijn collega's van Product om hier verder naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier zocht ik ook al naar, kan die knop toegevoegd worden? :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
De wel/geen optie is blijkbaar gewoon nooit geïmplementeerd voor dit filter. We gaan dit kwartaal wat verbeteringen doorvoeren aan filters, dus ik neem deze mee in de wensen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
De wel/geen keuze is vanaf nu ook beschikbaar bij Series, zie bijvoorbeeld categorie: Processors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
jelle. schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:54:
De wel/geen keuze is vanaf nu ook beschikbaar bij Series, zie bijvoorbeeld categorie: Processors :)
Dank! Is het niet mogelijk deze gewoon bij alle checkboxes beschikbaar te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 10:16:
Dank! Is het niet mogelijk deze gewoon bij alle checkboxes beschikbaar te maken?
Dit is een standaardfunctionaliteit van dat type filter, dus dat zou altijd al zichtbaar moeten zijn. Heb je misschien voorbeelden? Ik zie alleen Awards zonder deze optie, maar dat zou daar ook geen toegevoegde waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
@jelle. Als het standaard was, had het ook al bij Series beschikbaar moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Olaf van der Spek schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:36:
@jelle. Als het standaard was, had het ook al bij Series beschikbaar moeten zijn toch?
We hebben enerzijds categoriespecifieke filters en anderzijds generieke filters die voor alle categorieën gelden. Bij de categoriespecifieke filters is het een basisfunctionaliteit, bij de andere set aan filters moet het per filter geïmplementeerd worden. Dus vandaar dat het nog ontbrak bij Series :)
Pagina: 1