Toon posts:

hoe snel moet je ADSL bestellen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het werd vanaf 1 juli 2001 mogelijk om het te bestellen, en het zou dan in september/oktober echt aangesloten worden)...dus ik op 1 juli om 10 uur s'morgens meteen ADSL bestellen bij KPN...na 2 maanden wachten dacht ik..goh..laat ik eens bellen naar KPN hoe het ermee staat...wat krijg ik als antwoord: Centrale vol...wtf?...hoe is dat mogelijk dan?...Kweenie of er bij mij KPN-ers in de buurt wonen die "voorrang" hebben...maaruh...ik vind het een beetje raar...:(

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:32

TheVMaster

Moderator WOS
Op donderdag 06 september 2001 11:03 schreef maximuss het volgende:
Het werd vanaf 1 juli 2001 mogelijk om het te bestellen, en het zou dan in september/oktober echt aangesloten worden)...dus ik op 1 juli om 10 uur s'morgens meteen ADSL bestellen bij KPN...na 2 maanden wachten dacht ik..goh..laat ik eens bellen naar KPN hoe het ermee staat...wat krijg ik als antwoord: Centrale vol...wtf?...hoe is dat mogelijk dan?...Kweenie of er bij mij KPN-ers in de buurt wonen die "voorrang" hebben...maaruh...ik vind het een beetje raar...:(
HMm..als je dus ADSL besteld moet je er ook elke week achteraan blijven bellen ]) heb ik ook gedaan ....'k heb het 13 janurari aangevraagd (vanaf 1 april bij ons aktief) en 23 april ws ik aangsloten...ehh..wel 20 x gebeld....met zowel provider als KPN :( maar ja..KPN vergeet dingen, raakt dingen kwijt, etc..etc..

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

ja doe maar rustig aan hoor...doe de kpn ook

Verwijderd

Topicstarter
Tis toch wat dat als je iets besteld dat je er 20 keer achteraan moet bellen?...tis niet zo gek dat kpn verlies lijdt...

van de KPN site:
'Als je nu besteld wordt je aanvraag met voorrang behandeld'

voorrang my ass...ik was er aardig vroeg bij dacht ik...

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 22:34

Fisico

by Fabian

ik had geen probleem met KPN en mijn provider. Gewoon 14 aug aangevraag de deur uitgedaan en afgelopen zaterdag pakketje ontvangen. eigenlijk sneller dan verwacht en mijn provider gaf nog extra korting ook dus ik helemaal blij.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 18:45

mbr

Op donderdag 06 september 2001 11:03 schreef maximuss het volgende:
Misschien een kleine troost voor je maar ik heb precies hetzelfde meegemaakt; ook nl. op de eerste dag aangevraagd dat het kon.

"Uw bestelling wordt met voorrang behandeld" meldde de Mxstream site, daar is dus helemaal niks van waar.

Ik werd helemaal desperate toen ik hoorde dat de centrale vol was van de Mxstream helpdesk.

En zoals TheVisionMaster al adviseert blijven bellen met KPN en een mail sturen naar je provider waar de aanvraag is ingediend.

Bij mij werkt het nu allemaal en het is een fantastisch product, download gaat razendsnel (optimaal 54Kbyte/sec :) ) en de ping is laag (schommelt tussen de 30 en 100 :) ).

En kijk even of je via www.babyxl.nl of www.bbned.nl ADSL kan aanvragen, wie weet!.

Verwijderd

Via welke provider heb je het aangevraagd?

Ik heb ADSL via Tiscali, en ik werk daar ook. Jouw/jullie probleem komt mij heeeel erg bekend voor. Ik had het zelf ook maar gelukkig met 1,5 week opgelost.

Probleem is dat de KPN klootzakken zijn, ze zeggen alle providers gelijk te behandelen, maar uiteraard hebben Planet en XS4ALL mensen voorrang. Omdat die 2 providers van hun zijn. Als de centrale vol is en een Planet of XS4ALL abbonee wil ADSL, dan plaatsen ze wel een Ciscotje bij. Als lid van een andere provider kan je mooi wachten.

Opzich is het logisch dat ze niet constant overal Cisco's bijplaatsen, dingen zijn ook niet gratis. En om nou voor 1 iemand een Cisco neer te gooien. Echter, ik kan daar pas inkomen op het moment als ALLE vooraanvragen verwerkt zijn. Als ADSL al paar maanden beschikbaar is en geleverd en je vraagt het aan, dan is het logischer dat je even moet wachten en dat de KPN niet gelijk apparatuur neergooit..

KPN zijn een stel hufters, gewoon constant blijven bellen, dat scheelt een berg.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

kan wel kloppen ja, ik heb ruim twee weken geleden besteld bij XS4ALL en vandaag al modem binnen gekregen! :)

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Pagina: 1