Goedkope scanner voor aankoopfacturen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Ik ben een boekhouder en ik heb een klant dat constant foto's maakt met haar GSM van haar aankoopfacturen waardoor dit meestal onleesbaar wordt, Ik zoek dus een scanner zodat zij haar aankoopfacturen kan inscannen en doorsturen als PDF.

Ik zoek een?
Een relatief goedkope, simple scanner

Wat is je budget?
max 100 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zodat klant haar facturen kan inscannen en doorsturen als PDF

Alvast bedankt.

Cat linux.txt

Beste antwoord (via Gemmeke op 15-11-2023 11:32)

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:47
Al aan office lens gedacht? Dan kun je gemakkelijk foto's maken van facturen, waarna de app de verhoudingen weer recht trekt en een PDF maakt? Gebruik ik meestal voor declaratie van zakelijke bonnen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:47
Al aan office lens gedacht? Dan kun je gemakkelijk foto's maken van facturen, waarna de app de verhoudingen weer recht trekt en een PDF maakt? Gebruik ik meestal voor declaratie van zakelijke bonnen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:53
Moet de klant hier niet gewoon zelf voor zorgen?

Euhm... \n ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Goedkope all-in-one printer (zou laser ipv inkjet aanraden), is voor facturen scannen prima lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

Croga

The Unreasonable Man

Joris748 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:18:
^^ dit.

Het is echt heel lang geleden dat ik hier een scanner voor gebruikt heb. Office Lens heeft mij indertijd als ZZPer en tegenwoordig in loondienst van alle gemakken voorzien. Ook mijn hypotheekverstrekker vindt dit meer dan goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dat 'ding' heet tegenwoordig 'Microsoft Lens' in de Appstore (Apple iOS) en Playstore (Google Android) maar is inderdaad perfect om dit soort zaken simpel mee uit te kunnen voeren.

Office Lens voor Windows - Microsoft Ondersteuning

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1