Tweakersgear

Pagina: 1
Acties:
  • 1.603 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcbeef
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 22:13
Ervaringen met betrekking tot aankopen op de Tweakersgear website.

Bij het bericht op Tweakers over het gelimiteerde shirt van Tweakers Henk was ik gelijk enthousiast het shirt te kopen voor mijn zwager. Gelijk 2 paar sokken en het "Chip" t-shirt voor mijzelf erbij en klaar dacht ik.

Een M voor mijzelf, de maattabel adviseerde een S maar dat durfde ik niet aan, ben ook de jongste niet meer.

De laatstgenoemde items kwamen snel met de post, het Henk shirt iets later, zoals ook aangegeven op de website.

Het viel mij bij het uitpakken op dat de sokken, hoewel dezelfde maat, een ander formaat hadden en ook een ander label en weefsel. Hoewel het antraciete paar wat krap zat heb ik hierover de webwinkel geïnformeerd maar geen bezwaar gemaakt.

Het "Chip" t-shirt in maat M zat echter wel behoorlijk te krap en had volgens de maattabel ruim moeten zitten.
Hierover in eenzelfde bericht contact opgenomen met dpgmedia en het bericht gekregen te mogen retourneren met "bijgeleverd" retourformulier.
Hier ging het mis, want dit formulier ontbrak.
Mailen hierover levert niets op en nadien kreeg ik ook geen reactie meer.
Ik heb het shirt nu op eigen kosten geretourneerd en een vervanging aangevraagd.
Het shirt is aldus PostNL ontvangen op 25 oktober en sindsdien verneem ik niets meer, geen geld terug, geen nieuw shirt, niets.
Op 8 oktober hierover gemaild met dpg media en wederom nul reactie.
Ik heb inmiddels een erg vervelende smaak in mijn mond van deze transactie en vraag mij af of ik de enige ben met een dergelijke ervaring.

Aangezien Tweakersgear geen manier heeft om feedback achter te laten en de website wel via tweakers.net is gepromoot denk ik dat het op zijn plaats is om hier dit verhaal neer te zetten als shop review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Move richting A&E gezien daar ook andere topics over TweakersGear staan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ik tag @Moonsugar even, die kan wellicht aan de juiste touwtjes trekken intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
Hartelijk dank voor de move en het taggen. Ik wist ook even niet wat de meest gepaste plek zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
Na mijn laatste bericht betreffende mijn bestelling en retour op 8 november j.l. nu eindelijk een reactie (17-11)

Of ik even een verzendbewijs wil sturen. Nou, gedaan.
Daarnaast zullen zij na onderzoek of dit allemaal in orde is het bedrag terugstorten en mag ik gewoon een nieuw shirt bestellen en opnieuw verzendkosten voldoen.

Als het aan dpg ligt mag je dus 3x verzendkosten overmaken voor 1 shirt terwijl het shirt niet conform de specificaties wordt geleverd.

Vanzelfsprekend ben ik niet akkoord. Het zit mij inmiddels wel behoorlijk hoog, kost allemaal veel te veel tijd en energie zo'n geintje.
Wat een nare "winkel".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-06 16:17
Je zou na een week toch wel enigszins een inhoudelijke reactie verwachten, snap de frustratie wel. @Moonsugar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emeth
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-03 13:02
Mijn ervaring met de klantenservice van DPG (Tweakersgear) is ook niet positief. Ik bestelde een gepersonaliseerde laptophoes tijdens de verjaardagsweek van Tweakers. Deze werd drie weken later geleverd. Helaas ging er iets mis, de tekst was niet goed aangebracht op de hoes. Jammer, maar het kan gebeuren.

Ik heb een bericht gestuurd via het contactformulier. Helaas is het niet mogelijk om foto's bij te voegen. Ik moest dus 4 dagen wachten voordat ik foto's kon sturen. Na twee weken had ik nog steeds niets gehoord en moest ik het formulier opnieuw gebruiken om de status te controleren. Uiteindelijk kreeg ik op 1 november te horen dat ik een nieuwe hoes toegestuurd zou krijgen.

Het is nu 56 dagen geleden dat ik de bestelling heb geplaatst. Ik heb nog steeds geen vervangende hoes ontvangen. Ik moet dus terug naar het formulier omdat het niet mogelijk is om de e-mail te beantwoorden. Dan duurt het nog 2 tot 5 werkdagen voordat je een antwoord kunt verwachten.

Al met al geen geweldige webshop ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
markisoke schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:14:
Je zou na een week toch wel enigszins een inhoudelijke reactie verwachten, snap de frustratie wel. @Moonsugar
Nou inderdaad. Het lijkt er ook op dat ik niet de enige ben. Bellen met dpg media heeft ook geen zin. Het ene Belgische nummer is niet in gebruik. Bij het andere krijg ik een voicemail van een jongen wie mij vraagt een boodschap in te spreken. Was verder tamelijk onverstaanbaar en zeker niet professioneel. Het nummer van dpg Hoofddorp heeft denk ik geen centrale gekoppeld want dat nummer was niet in staat op te nemen.

Wat een organisatie zeg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-06 16:17
Lijkt er ook op zo te horen dat ze hier niet aan voldoen: nieuws: 'Ondanks verplichting ontbreekt telefoonnummer bij grote Nederlandse ...

[ Voor 255% gewijzigd door markisoke op 22-11-2023 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
Ik heb inmiddels contact gehad met Tweakers support en de oplossing is onderweg. Waarvoor dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emeth
Een korte update van mijn kant. Ik heb 22 november een bericht gestuurd om te vragen wat de stand van zaken was. Een dag later volgde de reactie dat men zou informeren waarom dit nog niet was opgepakt. Bijna twee weken later en nog steeds geen update. Zojuist maar weer een bericht via het formulier verzonden.

Beetje offtopic: waarom verstuurt de helpdesk hun reactie vanuit een noreply e-mailadres?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcbeef
Herkenbaar @emeth , zo kreeg ik zelfs een email out of nowhere dat ik zou hebben gemaild aan een no-reply adres en dat deze niet beantwoord kan worden. Vanzelfsprekend heb ik nooit geschreven aan dat adres.

Geen contactinfo op de website en niet bereikbaar op beide telefoonnummers. Heb maar even melding gedaan bij acm. Dit zijn zeer dubieuze praktijken van dpg Media.

Tweakers heeft het keurig opgepakt en het juiste shirt is inmiddels binnen. Ik wacht nog wel op restitutie van de retourkosten à €3,95.

Ben wel klaar met die merchandise. Tevens een goede reminder om in de toekomst wèl te letten op een thuiswinkel keurmerk etc, ook bij een "betrouwbare partij".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeth
mcbeef schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:40:
Herkenbaar @emeth , zo kreeg ik zelfs een email out of nowhere dat ik zou hebben gemaild aan een no-reply adres en dat deze niet beantwoord kan worden. Vanzelfsprekend heb ik nooit geschreven aan dat adres.
Ik heb net te horen gekregen dat het onderweg zou moeten zijn. Geen verdere trackinggegevens en het "kan even duren vanwege de feestdagen". Maar het is nu bijna 10 weken geleden dat ik de laptophoes heb besteld. De communicatie en betrokkenheid van de helpdesk is onder de maat.

Het bestellen van merchandise voor de verjaardag van Tweakers heeft een wrange bijsmaak gekregen. Ik zal twee keer nadenken voordat ik hier weer iets bestel. Geen aanrader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11:37

Moonsugar

Communitymanager
Hi allen, ik had inmiddels @mcbeef via de mail verder geholpen en zie nu ook jouw bericht @emeth. Stuur alsjeblieft eventjes de gegevens van je bestelling naar info@tweakers.net (dan doe ik persoonlijk ook even een check bij de leverancier). De laptophoes komt bij een andere plek vandaan waar ze met de hand gemaakt worden, 14 dagen is daar het maximum. Als het al 10 weken duurt is dat bizar lang en wil ik daar even voor je achteraan gaan!

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 00:37

pino85

Im just a Bird in the Sky

@Moonsugar kunt u intern hier eens naar kijken? Dpg/tweakers weet denk ik wel dat een telefoon nummer evenals een emailadres toch wel klantvriendelijk en praktisch is, des te meer als er wel wat mis gaat. Ik ben benieuwd wat de redenen zijn om geen tel nummer en vast emailadres te plaatsen op de website waar mensen bestellen. Des te meer daar er ook een verplichting is als ik dat artikel mag geloven.
Het zal zeker veel frustraties kunnen schelen als communicatie/contact makkelijker is dan deze omwegen.

[ Voor 7% gewijzigd door pino85 op 06-12-2023 00:54 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11:37

Moonsugar

Communitymanager
pino85 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 00:51:
[...]

@Moonsugar kunt u intern hier eens naar kijken? Dpg/tweakers weet denk ik wel dat een telefoon nummer evenals een emailadres toch wel klantvriendelijk en praktisch is, des te meer als er wel wat mis gaat. Ik ben benieuwd wat de redenen zijn om geen tel nummer en vast emailadres te plaatsen op de website waar mensen bestellen. Des te meer daar er ook een verplichting is als ik dat artikel mag geloven.
Het zal zeker veel frustraties kunnen schelen als communicatie/contact makkelijker is dan deze omwegen.
Hier kan ik helaas vanuit mijn positie niet zoveel in betekenen. Dit is iets wat door DPG centraal geregeld wordt. Vanuit Tweakers kan ik in elk geval zeggen dat wij niemand hebben die in staat is om gedurende de dag telefoontjes op te nemen als de community zou bellen, dan zou het een hele drukke boel worden. Vandaar dat via ons mailadres de beste weg is (info@tweakers.net).

Aangezien @mcbeef de TS is en dat specifieke probleem is opgelost sluit ik dit topic. Mochten er meer issues zijn met de merchandise dan raad ik aan om ook vooral ons even te mailen zodat we mee kunnen kijken. Weet ook dat we bezig zijn om het intern te verbeteren, want wij vinden het uiteraard ook super jammer dat er soms wat dingen misgaan rondom ons passie-project merchandise. :)

Has wares if you have coin 💰

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.