Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Of je moet ekijken of ze eral op scsi zijn.
Lekker zijn is een gave :)
Nature will strike back.....
SCSI, daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat vindt ik te duur. Ik ben zoŽn 100 piek kwijt voor een scsi-kaart + ik moet een scsi-dvdspeler hebben (zoŽn 310 piek). Dus... nee, toch maar geen scsi.Op donderdag 06 september 2001 11:13 schreef lordspacie het volgende:
Aan een dvd speler heb je in prenciepe genoeg. EN je hebt ook al een brander.
Of je moet ekijken of ze eral op scsi zijn.
Thanx anyway!!
Interesse?Op donderdag 06 september 2001 11:13 schreef Klovan het volgende:
Je kan hem oom verkopen!
Zou ik ook zeggen, hoe meer CD-rom stations hoe beter. Ik heb er 5 inzitten meer kan een HQ-8 niet hebbenOp donderdag 06 september 2001 11:16 schreef coolgoza het volgende:
Koop er een ata 100 kaart bij en hang hem daaraan,
One of the animals has left its cage today.
Ik heb mijne gisteren ook vervangen dr een lekker snelle lite-on dvd speler
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
- redelijke CD-ROM/CD-R performance
- slechte CD-RW performance
- slechte DAE (zowel pressed als CD-R)
- onwijs lange opstart tijd als je een cd erin doet
ik gebruik toch niet onwijs veel DVD, dus voorlopig heb ik mijn 50 speed CD-ROM-speler maar weer ff teruggeplaatst...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ófOp donderdag 06 september 2001 11:21 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, hoe meer CD-rom stations hoe beter. Ik heb er 5 inzitten meer kan een HQ-8 niet hebben. Heb een hekel aan wisselen en cd's kwijt zijn.
Dat ben ik met je eens. Hiervoor had ik een AOpen 36x KADUUK natuurlijk.....Op donderdag 06 september 2001 11:23 schreef -hfl-xenon het volgende:
De a-open cd rom's zuigen, dus ik zou 'm weg doen...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik denk dat ik maar een ata100-kaartje eraan ga hangen...Op donderdag 06 september 2001 11:33 schreef Grrrrrene het volgende:
Waarom gooi je niet je cdrom terug erin als audio-cdromspeler ofzo? Niet dat ik veel audio cd's gebruik, mp3 rulez, maar goed, heeft hij toch nog nut
Maar hoe duur zijn die dingen eigenlijk?
Verwijderd
PricewatchOp donderdag 06 september 2001 11:38 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een ata100-kaartje eraan ga hangen...
Maar hoe duur zijn die dingen eigenlijk?
dit is pas een strak ideeOp donderdag 06 september 2001 11:04 schreef Nokia het volgende:
gewoon in een slot laten zitten, powerkabeltje aanlaten en als beker houdertje gebruiken
Dat heb ik één keertje gedaan, maar toen raakte de kast in onbalans en sloeg vooroverOp donderdag 06 september 2001 12:25 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dikke lol .. alle 5 afgaan met "Eject Disc"
One of the animals has left its cage today.
Mag ik er even op wijzen dat A-open één van de beste CD-ROM spelers heeftOp donderdag 06 september 2001 11:23 schreef -hfl-xenon het volgende:
De a-open cd rom's zuigen, dus ik zou 'm weg doen...
A-OPEN rules! (no flame intended.............I think
iig, CD-rom speler verkope, ik heb er ook 60,- voor gehad (en heb em voor 50 gekocht een jaar geleden
dat gaat toch niet werken?
of heb jij zo'n grote zak dan?
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Great minds think alike!
ik zou em houden...Op donderdag 06 september 2001 10:58 schreef Scipionyx het volgende:
Nou is mijn vraag: Moet ik die cdromspeler wegdoen of niet?
Het is een AOpen 40x.
mijn ervaring is dat met DVD players dat et altyd gekloot is met die multie sessie cd's...kan i niet lezen
Voor alle moeilijke cd-rom en cd-R heb je altijd nog je CD writert, dus die CD-ROM speler kan je zonder meer ditchen.Op zaterdag 08 september 2001 03:23 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
ik zou em houden...
mijn ervaring is dat met DVD players dat et altyd gekloot is met die multie sessie cd's...kan i niet lezen
Toch
Bovendien is een Pioneer 106 dacht ik redelijk bouwgelijk met een AOpen 16x40 dus technisch blijf je een AOpen 40x houden...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
IDD. Ik doe denk ik mŽn cdrom-speler weg doe...Op zaterdag 08 september 2001 04:42 schreef victorvo het volgende:
[..]
Voor alle moeilijke cd-rom en cd-R heb je altijd nog je CD writert, dus die CD-ROM speler kan je zonder meer ditchen.
Toch
[..]
Dinsdag(?) dan eindelijk DVDŽs kijken op mŽn 19"
Verwijderd
Dan moet je ff cd copier gamers edition downloaden, kan je virtual cdtjes aan maken, en cds naar je harde schijf kopieren (met programma, dan krijg je zogenaamde fakecds, en kan je met dat programma tien of twintig cdspelers aanmaken. (heb zelf ook cdspeler, cdschrijver en nog 5 virtual cdstations.Op donderdag 06 september 2001 11:21 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, hoe meer CD-rom stations hoe beter. Ik heb er 5 inzitten meer kan een HQ-8 niet hebben. Heb een hekel aan wisselen en cd's kwijt zijn.