Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss-nostalgic
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-08-2024
Hoi,

Ik heb sinds kort een nieuwe Samsung A54, maar nu heb ik hem al geblokkeerd omdat ik de code verkeerd heb ingetoetst blijkbaar. Hoe kan ik hem resetten, maw naar de fabrieksinstellingen krijgen? |:( |:(

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:12
Indien je je gegevens van je Google Account weet; via het recovery menu een reset uitvoeren. Dan krijg je bij het opstarten de vraag voor je pin code, echter kan je dan ook kiezen voor inloggen met je Google Account.

Mocht je een Samsung account ingesteld hebben en de instellingen goed hebben staan, kan je (tot 4 december) je toestel unlocken via Samsung Find.

Indien beide geen optie zijn, je kan het toestel laten resetten bij een service centre wanneer je je identificeert en het aankoopbewijs meeneemt.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• miss-nostalgic
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-08-2024
CyberJohn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 06:58:
Indien je je gegevens van je Google Account weet; via het recovery menu een reset uitvoeren. Dan krijg je bij het opstarten de vraag voor je pin code, echter kan je dan ook kiezen voor inloggen met je Google Account.

Mocht je een Samsung account ingesteld hebben en de instellingen goed hebben staan, kan je (tot 4 december) je toestel unlocken via Samsung Find.

Indien beide geen optie zijn, je kan het toestel laten resetten bij een service centre wanneer je je identificeert en het aankoopbewijs meeneemt.
Ok, hartelijk bedankt voor uw antwoord! :D