Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel266
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-09 20:37
Goedemiddag iedereen.
Ik heb momenteel Eufy maar deze is niet naar mijn wens. Is wel een mooi systeem maar de camera's detecteren veel te laat waardoor ik er niks aan heb. Ook detecteerd de camera pas 1 of 2 meter voor de camera wat 8 meter zou moeten zijn volgens Eufy maar ze krijgen het niet opgelost.

Nu ben ik opzoek naar een ander systeem.
Met 2 of 3 camera's met goed beeld, een video deurbel en opslag in eigen beheer.
Liefst draadloos. Kennen jullie een goed systeem die dit in 1 pakket heeft zodat alles gekoppeld is aan elkaar en 1 app?
Continu opnemen is misschien ook niet verkeerd. Of alleen opnemen bij beweging maar dat hij dan de 10 seconde ervoor bijvoorbeeld ook al opslaat.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik krijg niks gevonden.

Groetjes Daniel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 09:29
ik heb hier reolinks werkt goed, nog zonder NVR, maar er zijn genoeg systemen die beter en slechter zijn

wellicht even kijken op https://www.youtube.com/@TheHookUp

op basis daarvan ben ik voor reolinks gegaan. ook omdat deze goed ondersteund worden door Homeassistant (en de app)
maar elk systeem heeft z'n voordelen en nadelen (en prijs)

dus dat je niks gevonden hebt is raar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Daniel266 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:59:
Goedemiddag iedereen.
Ik heb momenteel Eufy maar deze is niet naar mijn wens. Is wel een mooi systeem maar de camera's detecteren veel te laat waardoor ik er niks aan heb. Ook detecteerd de camera pas 1 of 2 meter voor de camera wat 8 meter zou moeten zijn volgens Eufy maar ze krijgen het niet opgelost.

Nu ben ik opzoek naar een ander systeem.
Met 2 of 3 camera's met goed beeld, een video deurbel en opslag in eigen beheer.
Liefst draadloos. Kennen jullie een goed systeem die dit in 1 pakket heeft zodat alles gekoppeld is aan elkaar en 1 app?
Continu opnemen is misschien ook niet verkeerd. Of alleen opnemen bij beweging maar dat hij dan de 10 seconde ervoor bijvoorbeeld ook al opslaat.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik krijg niks gevonden.

Groetjes Daniel
ik zou persoonlijk de eufy laten staan (en ja ik heb er 1 en nee ik ben er ook niet verliefd op) en andere oplossing voor "security" zoeken ..

NVR is wat je zoekt, het zou prettig zijn als je euffy daaraan kan koppelen maar ik hoop zelf dat iemand custom firmware voor die dingen maakt zodat ik de eufy kan flashen.

mijn ervaringen zijn de action LSC deurbel, een aantal "normale" met esp en de Foscam VD1 en nu de eufy .. allemaal hebben ze wel ergens een uitdaging.

Tja vanalles