Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Smart switch, wat doe ik niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FrAa
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 24-01-2024
Beste allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van een slimme schakelaar (Nedis WIFIWMS10WT) die in het tuinhuisje een tweetal ledlampjes regelt. WiFi (TP Link Mesh) staat binnenshuis en het WiFi ontvangst in het tuinhuisje is redelijk/ goed. Mijn probleem is dat ik de schakelaar alleen via de app kan bedienen als mijn smartphone zich in een straal van ong. 10 meter van de schakelaar bevindt. Ik had gehoopt de lampjes ook aan de andere kant van de wereld te kunnen bedienen. ;) Zoals blijkt ben ik een leek op dit gebied, maar ik hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe ik dit kan laten werken.

Dank en groet!

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:09
Aan de andere kant van de wereld zit je niet op je eigen WiFi netwerk.... maar wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen? Volgens mij gaat het er ook om welke app je gebruikt, deze zou wel moeten kunnen wat jij wilt: https://www.talosmarthome...an-the-smart-life-app-do/

• FrAa
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 24-01-2024
Hoi Archer_VC10,
Ik heb veel contact gehad met de helpdesk Nedis en ik gebruik hun eigen Nedis app. De helpdesk kwam er ook niet uit. De boel opnieuw aansluiten, resetten, router dichterbij, het heeft allemaal niet geholpen. Vandaar dat ik hoop hier op dit forum meer geluk te hebben. Maar laat ik jouw app eens proberen. Wie weet werkt dat