Toon posts:

Creative GeForce 2 pro (probleem)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet mijn nieuwe pc aangekregen met een creative geforce 2 pro.
Alles werkt prima, maar als ik een game wil spelen lukt dit meestal niet. (quake 3 werkt wel)
vb: bij max payne komt er een waarschuwing "Max Payne requires a Direct X compatible Display adapter. Please ....."

Ik draai dit onder windows 2000 pro, wat kan ik doen om dit te verhelpen. (ik heb Service Pack 2 al gedownload)

Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, maar toen werkte quake 3 zelfs niet meer. Het crachte zelfs!!
please help,

thx

Verwijderd

mm heb ik geen problemen mee gehad heb je dx8 al opnieuw geinstaleerd ?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je directx 8 al? En ook de via 4 in 1 drivers als je een via chipset heb?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik heb Microsoft DirectX Drivers (Windows 2000) 8.0a
al 2 keer geïnstalleerd en de 4 in 1 VIA tdrivers zijn ook geinstalleerd.

zonet heb ik de Nvidia Detonator 3 Drivers (Windows 2000) 12.41
geïnstalleerd, maar als ik eender welk spel opstart cracht het.

ik kan enkel quake 3 spelen indien ik de driver vanop de creative cd installeer, maar dan krijg ik die foutmelding van "Max Payne requires a Direct X compatible Display adapter. Please ....."

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

max payne + win2k: haal patch.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Heb je ook niet de mogelijkheid om het eens te proberen onder Win 9x/ME ipv 2k, dat wil namelijk ook weleens het probleem zijn.
Pagina: 1