Beste Tweakers, Aangezien het bijna black friday is wil ik in de aankomende weken de onderdelen voor mijn nieuwe high-end 4k gaming pc gaan kopen. Wat ik aan jullie wou vragen is of alle componenten qua kwaliteit en prestaties goed in verhouding staan tot elkaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4K gaming. Ik wil ook een pc hebben die behoorlijk future proof is en waar ik met gemak de komende 5 jaar mee kan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vond rond de 4000 euro wel een mooie prijs. Dit is echter geen harde grens.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet bepaald. Ik heb nog een samsung 850 sata ssd die ik over zou kunnen zetten van mijn huidige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het onderstaande lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind de NZXT H9 case wel erg mooi dus zou deze het liefst willen houden. NVIDIA of AMD voor de gpu maakt me dan weer niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind RGB wel mooi. Dat heb ik dus ook in mijn voorbeeld build gedaan.
Ga je overklokken?
Zolang de pc goed presteert zie ik niet de noodzaak om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijstje gemaakt en vroeg me af of ik hier van jullie feedback op kon krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4K gaming. Ik wil ook een pc hebben die behoorlijk future proof is en waar ik met gemak de komende 5 jaar mee kan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vond rond de 4000 euro wel een mooie prijs. Dit is echter geen harde grens.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet bepaald. Ik heb nog een samsung 850 sata ssd die ik over zou kunnen zetten van mijn huidige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het onderstaande lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind de NZXT H9 case wel erg mooi dus zou deze het liefst willen houden. NVIDIA of AMD voor de gpu maakt me dan weer niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind RGB wel mooi. Dat heb ik dus ook in mijn voorbeeld build gedaan.
Ga je overklokken?
Zolang de pc goed presteert zie ik niet de noodzaak om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijstje gemaakt en vroeg me af of ik hier van jullie feedback op kon krijgen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 7950X3D Boxed | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC Edition 24GB GDDR6 | € 1.079,- | € 1.079,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H9 Elite Zwart | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Monitors | LG UltraGear 32GR93U-B Zwart | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Elite 360 RGB Zwart | € 300,85 | € 300,85 |
| 1 | Ventilators | NZXT F120 RGB Duo, Triple pack, Zwart, 120mm | € 92,79 | € 92,79 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR | € 216,- | € 216,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1200x SHIFT ATX3.0 | € 241,27 | € 241,27 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.925,81 | ||
[ Voor 1% gewijzigd door DemonRoel op 14-11-2023 09:46 . Reden: Table was kapot ]