Overzicht uitgevoerde taken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:15
Ik wil graag een lijst maken waar X aantal taken op vermeld staan. Er zijn 3 ploegen van telkens 2-3 medewerkers dewelke de omschreven taken uitvoeren. Ik zou op dagbasis de mensen zelf willen laten invullen wat ze gedaan hebben.

Kan ik dit in Excel of Acces?

Het gaat om de vrijwilligers van onze voetbalploeg maar we willen een overzicht bewaren van wie juist wat uitgevoerd heeft afgelopen maand.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ja dat kan...

Begin eens met wat je al gevonden en geprobeerd hebt, geef anders eens een voorbeeldje van hoe zo'n tabel er uit zou moeten zien ofzo...

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:15
Juup schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:31:
[...]

Ja dat kan...

Begin eens met wat je al gevonden en geprobeerd hebt, geef anders eens een voorbeeldje van hoe zo'n tabel er uit zou moeten zien ofzo...
Dat is het hem juist, ik zie het zelf niet. Ik wil niet de oplossing op een schoteltje maar wel een duwtje in de juiste richting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:36

g0tanks

Moderator CSA
Waar loop je tegen aan? Als je een tabel maakt met in de rijen de ploegen en in de kolommen de taken, wat mis je dan nog?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:09

DarkSide

theres no place like ::1

Je kunt de excel delen met bewerkrechten.
(kan ook met google docs bv).

Dan logt iedereen in met hun eigen account op eigen pc. En vult zijn taken netjes in.

iets als
Taak. Ploeg. Uitgevoerd door. Datum.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.