[macOS Sonoma] BCC in Apple Mail doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black VW
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03 09:43
Goeiedag,

Ik heb al enkele keren een mail verstuurd waarvan ik mezelf voor de zekerheid in BCC zette, echter die bcc's komen nooit aan. Welke instellingen moet ik eventueel aanpassen a.u.b.?
...

Mac Book Air, mail versie 16.0

Heb nog niets geprobeerd of gevonden, ben leek.

Groeten!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:34

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je nog een ander emailadres welke je kunt gebruiken als BCC test?

Welke provider of mail service gebruik je? Het kan zijn dat een mail naar jezelf gezien wordt als spam.

[ Voor 43% gewijzigd door PD2JK op 13-11-2023 21:36 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Black VW
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03 09:43
Beste PD2JK,

Ik mail de bcc vanop de MacBook naar mijn huisadres en werkadres. Huisadres is proximus, werkadres weet ik niet. Bij geen van beide iets in de spam map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:57

Barrycade

Through the...

Staat de mail wel als verzonden in de sent map? Als je mail provider niet goed staat ingesteld krijg je m niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:45

BCC

Volgens mij filtert `mail` dat er uit. Werkt het wel als je jezelf in de CC zet?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titlefix van "BCC in Mac Book Air" doet het niet naar "[macOS Sonoma] BCC in Apple Mail doet het niet", aangezien het weinig met de MacBook Air zelf te maken heeft

Werkt het wel op een andere computer, of als je webmail of een ander client gebruikt? Je zegt dat je je huisadres en werkadres in de BCC zet, maar welke provider gebruik je voor verzenden (of als afzender)?

[ Voor 38% gewijzigd door Daedalus op 14-11-2023 09:46 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1