Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk MSFS, maar ook andere games die wat meer trekken zoals tegenwoordig Cities Skylines 2 tegenwoordig.. en uiteraard ook GTA VI, maar eerder die uitkomt ben ik waarschijlink al weer toe aan een nieuwe setup....?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel aangeeft, zit ik te denken aan een budget tussen de 1500 en 2000. Als het geassembleerd kan is dat mooi meegenomen en anders gaan we zelf bob de bouweren..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil een geheel nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Videokaart van nvidea en de AMD processors zolang het allemaal maar bij elkaar past .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen, maar stil en energie zuinig is altijd mooi meegenomen
Ga je overklokken?
indien mogelijk overklokken, maar geen must
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf wat lopen knutselen in de verschillende samenstelprogramma's en was benieuwd wat de echte kenners hier van dachten
Alvast bedankt !
Voornamelijk MSFS, maar ook andere games die wat meer trekken zoals tegenwoordig Cities Skylines 2 tegenwoordig.. en uiteraard ook GTA VI, maar eerder die uitkomt ben ik waarschijlink al weer toe aan een nieuwe setup....?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel aangeeft, zit ik te denken aan een budget tussen de 1500 en 2000. Als het geassembleerd kan is dat mooi meegenomen en anders gaan we zelf bob de bouweren..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil een geheel nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 396,- | € 396,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 12GB GDDR6X OC Edition | € 689,- | € 689,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 57,93 | € 57,93 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 106,86 | € 106,86 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750e V2 | € 120,90 | € 120,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.847,39 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Videokaart van nvidea en de AMD processors zolang het allemaal maar bij elkaar past .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen, maar stil en energie zuinig is altijd mooi meegenomen
Ga je overklokken?
indien mogelijk overklokken, maar geen must
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf wat lopen knutselen in de verschillende samenstelprogramma's en was benieuwd wat de echte kenners hier van dachten
Alvast bedankt !