Misschien een idee

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 16:02

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik weet niet of z'n idee al geoppert is maar toch maar even vragen.

Is het niet mogelijk om de topics met een slotje te verhuizen naar een appart gedeelte zodat je met search een beter resultaat krijgt. Als je nu een search doet dan staan al die topics met slotjes erbij, als je die dan in een andere gedeelte neerzet dan is het wel opvraagbaar maar met de search kan je het dan deselecteren zodat je die topics niet doorzoekt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Soms staan in die gesloten topics juist de links naar topics die je echt zoekt.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:14
Op zich een goed idee, maar dan zou je alle slotjes moeten verdelen in groepen.
Je zoekt bijv naar een onderwerp waarover een heel goed topic was, de eerste 100 post's nuttig met de oplossing voor jouw probleem, maar daarna werdt het ee flamewar en istie gesloten.
Resultaat : jij zoekt topic's zonder slotje en vind dat topic dus niet.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 10:00 schreef ACM het volgende:
Soms staan in die gesloten topics juist de links naar topics die je echt zoekt.
Als ik dus in de gesloten topics wil zoeken dan kan ik dat dus bij de search aangeven, maar nu wordt het altijd mee genomen. Ik wil die keus eigenlijk zelf maken of ik wel of niet wil zoeken in gesloten topics.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Iets waar we nu mee bezig zijn is dat we topics kunnen markeren, zodat ze eens in de twee weken of zo getrashed worden.

Zo kan een mod dan een UFTS / Crosspost / blaat topic markeren, zodat een scriptje dat later kan trashen.

Op die manier kunnen we de boel wat schoner houden. :)

Aannames zijn fataal.

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Misschien gewoon een extra keuzevakje bij de search waarmee je kan aangeven of hij ook in gesloten topics moet zoeken.

Verwijderd

Goed idee

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 10:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
Iets waar we nu mee bezig zijn is dat we topics kunnen markeren, zodat ze eens in de twee weken of zo getrashed worden.

Zo kan een mod dan een UFTS / Crosspost / blaat topic markeren, zodat een scriptje dat later kan trashen.

Op die manier kunnen we de boel wat schoner houden. :)
Waarom eens in de twee weken is het niet gemakkelijk om één keer per week te doen zodat het met search overzichtelijk blijft. Maar dan nog blijf je met het feit zitten dat je nog andere gesloten topics heb die mensen niet door willen zoeken. Ik denk dat er meer mensen zijn die alleen active topics willen doorzoeken en niet de gesloten topics.

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op donderdag 06 september 2001 10:21 schreef Blindfold het volgende:
Misschien gewoon een extra keuzevakje bij de search waarmee je kan aangeven of hij ook in gesloten topics moet zoeken.
Maar soms wil je wel eens ook de topics met een slotje hebben, dus dan is bovenstaande misschien toch handiger. Tenzij je natuurlijk echt alleen de topics trasht waar echt niks instaat, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Misschien vind iemand anders dat wel interessant om te lezen.
Pagina: 1