Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-05 15:13
Hey iedereen,
Ik heb zonet mijn nieuw aangekochte A34 geconfigureerd. Nu alles er eindelijk op staat heb ik opgemerkt dat deze niet wil snelladen.

Al geprobeerd:
- batterij instellingen: snelladen gecontroleerd: schuifje stond op aan
- laatste software update gedownload en geïnstalleerd
- andere opladers en kabels geprobeerd: Nokia lader en kabel (die perfect werkten bij mijn "oude" xiaomi), Miu 35W lader en kabel, etc

Staat nu op 72% - 44m tot vol. Abnormaal lijkt me dat.

Zie ik nog iets over het hoofd? Dat schuifje in de batterij opties doet niets: of ik dit nu aan of uit zet: de tijd blijft dezelfde.
Of dient zo een nieuwe batterij eerst traag te worden opgeladen en wil deze dan pas aan snelladen doen?

edit: wanneer ik er een laptop lader van 65W aan hang komt er zeer kort "snel opladen" op het scherm, wat meteen verandert in "Opladen".

edit2:nog een samsung oplader gevonden met "adaptive fast charging" opschrift. Hiermee idem: even de melding "snel opladen" die verdwijnt in "opladen"

[ Voor 16% gewijzigd door wittmann1982 op 13-11-2023 16:04 ]

Beste antwoord (via rens-br op 14-11-2023 21:09)

• wittmann1982
Vandaag geprobeerd met een nieuw aangekochte originele samsung 25W oplader: komt nu supersnel opladen op. Opgelost, mag slotje op. Zeer raar dat er geen enkele andere oplader met die A34 werkte.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
Vandaag geprobeerd met een nieuw aangekochte originele samsung 25W oplader: komt nu supersnel opladen op. Opgelost, mag slotje op. Zeer raar dat er geen enkele andere oplader met die A34 werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:15
De A34 is kieskeurig met laders. Wanneer (non Samsung) laders gebruik die bij mijn S21 en S23 snel laden aangeven en deze aansluit op de A34 van mijn moeder dan krijg je alleen "opladen" in beeld . Gebruik ik een orginele Samsung 25 watt oplader dan krijg je op alle toestellen "super snel opladen" te zien.
De A34 is kieskeurig met laders van andere merken.

[ Voor 10% gewijzigd door Megapaul op 14-11-2023 22:16 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.