✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Niet bewust, de codes waren nog niet bekend op het moment dat de game bekend werd gemaakt. Inmiddels wel, ze stonden ook in Pricewatch Unsorted. Dus ik heb ze eruit gehaald en erbij gezet, inclusief de Special en Gold Editions: product: Avatar: Frontiers of Pandora. En de Stadia-versie heb ik weggehaald, deze komt niet meer uit, gok ik zoG_Dragon schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:12:
Hoi,
Mag ik vragen waarom Avatar: Frontiers of Pandora geen actieve prijzen heeft? het spel komt minder dan een maand uit dus er zullen inmiddels vast wel prijzen te vinden zijn zoals bij Bol.com, Coolblue, Gamemania en nog veel meer..
Ik kan zelf ook geen webwinkels toevoegen aan de lijst, anders had ik dit zeker gedaan.
Alvast bedankt!
Kan gebeuren toch, blij dat ik zo mee kon denken en je even wakker heb geschudGlaanie schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:29:
[...]
Niet bewust, de codes waren nog niet bekend op het moment dat de game bekend werd gemaakt. Inmiddels wel, ze stonden ook in Pricewatch Unsorted. Dus ik heb ze eruit gehaald en erbij gezet, inclusief de Special en Gold Editions: product: Avatar: Frontiers of Pandora. En de Stadia-versie heb ik weggehaald, deze komt niet meer uit, gok ik zo
Bedankt voor de snelle actie en reactie
EDIT: Alleen de standaard edities hebben nog geen prijs gekregen na je aanpassing

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 13-11-2023 15:32 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Prijzen vullen zich automatisch in de loop van de dag, afhankelijk van de shop. We importeren 4x per uur de nieuwste prijzen, maar dan moet er wel een update zijn. Toevallig heeft Game Resource na het aanmaken van de producten door mij een update gehad, de rest zal snel volgenG_Dragon schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:32:
[...]
Kan gebeuren toch, blij dat ik zo mee kon denken en je even wakker heb geschud.
Bedankt voor de snelle actie en reactie
EDIT: Alleen de standaard edities hebben nog geen prijs gekregen na je aanpassing
Ah oke, weer wat geleerdGlaanie schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:41:
[...]
Prijzen vullen zich automatisch in de loop van de dag, afhankelijk van de shop. We importeren 4x per uur de nieuwste prijzen, maar dan moet er wel een update zijn. Toevallig heeft Game Resource na het aanmaken van de producten door mij een update gehad, de rest zal snel volgen
Nogmaals bedankt voor de snelle actie en reactie!
Dit topic is gesloten.