"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
C:\>_
Als jij in die pielgaatjes aan de onderkant van die toetsen kan schavenOp donderdag 06 september 2001 09:54 schreef klokop het volgende:
... ja maar dan schaven en schuren we die toets toch net zolang tot 'ie past? Toch? Of misschien, bedenk ik net zijn er wel appeltje stickers te koop... 's veel makkelijker.
idd, stickertjes zou makkelijker zijn. Maar die laten dus eerder los he
C:\>_
Verwijderd
Denk 't ook.Op donderdag 06 september 2001 09:54 schreef klokop het volgende:
... ja maar dan schaven en schuren we die toets toch net zolang tot 'ie past? Toch? Of misschien, bedenk ik net zijn er wel appeltje stickers te koop... 's veel makkelijker.
Of zoek het apple logo, verklein het en print het uit. Dan een sjabloon er van uitknippen, op een toets plakken en inkleuren met een viltstift.
ah.... HlpDsK is er ook eentje van creatief met kurk?Op donderdag 06 september 2001 09:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Denk 't ook.
Of zoek het apple logo, verklein het en print het uit. Dan een sjabloon er van uitknippen, op een toets plakken en inkleuren met een viltstift.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
[edit: laat maar |:(]Op donderdag 06 september 2001 10:37 schreef HlpDsK het volgende:
rotfl : http://www.tweakers.net/aanbod/22969/v
Op donderdag 06 september 2001 10:37 schreef HlpDsK het volgende:
rotfl : http://www.tweakers.net/aanbod/22969/v
Verwijderd
Zie je al een PowerMac met een Windows-toets?Op donderdag 06 september 2001 11:07 schreef Metalium- het volgende:
[..]

is ie nie mooi
Verwijderd
Blijkbaar niet; anders wou je er niet vanaf.Op donderdag 06 september 2001 14:52 schreef klokop het volgende:
(...)
is ie nie mooi?
(autoverkoper): 'Is dit geen mooi modelletje meneer? Kost niet veel, speciale voor u.'
Dus..
na het ontdoen van de verpakking bleek dat er 2 T toetsen in zaten
(r toets was ook een T toets )
K heb m dan ook maar heel snel weer omgeruild voor een andere
Mischien had ik hem wel moeten bewaren want dat heeft niet iedereen
een toetsenboard met 2 T's maarja het is wel lastig tijdens het typen
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Misschien hebben ze ook ruilbeurzen
Geen beurs, geen tempo
Verwijderd
Je moet toch ietsOp donderdag 06 september 2001 10:00 schreef TeeDee het volgende:
[..]
ah.... HlpDsK is er ook eentje van creatief met kurk?
Verwijderd
misschien dat je daar voor an apple and an egg een toetsenbord op de kop kan tikken.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De 86ste AppleDag op zaterdag 22 september 2001
Op zaterdag 22 september a.s. bent u weer van harte welkom in de Blokhoeve, Blokhoeve 1, in Nieuwegein van 10.00 - 16.00 uur. De toegang is gratis, maar donateurs hebben ook toegang tot de lezingen en de hardware-hoek. Hieronder vindt u het programma.
http://www.klokhuis.nl/appledagen/appledag.html
Moet ik nog meer teoetsen meenemen voor anders?
...en nee, ik kom niet uit België. Hoezo?
Nee ik kom niet uit belgie maar mischien is het toetsenbord wel gemaakt door een belgOp vrijdag 07 september 2001 01:44 schreef Rummbler het volgende:
Kom je toevallig uit Belgie Klokop?
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Dell laptop toets ook goed
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hoe zou een Linux toets er uit zien?
Denk dat de sjabloon oplossing nog wel de beste is. Andere toets er op plakken gaat opvallen, dat ziet er niet uit denkik.
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
3 zelfs bij mij, 1tje als rechtermuisknop voor die pulldown menu'sOp vrijdag 07 september 2001 15:52 schreef Schum1 het volgende:
heb je r niet 2 nodig, op een toetsenbord zitten 2 windows toetsen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

erop natuurlijk