Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• brogel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 16:42
ik heb volgende offerte ontvangen en wou eens horen wat jullie mening is:
  • Panasonic KIT-WC09H3E8 400V (split-block 9kW verwarmen+koelen)
  • sanitairboiler: Vailiant stor 300L
  • buffervat:Panasonic PAW-BTANKG200L
  • Inclusief algemene toebehoren, grundfoss pompen, (magneet)filters, volledige installatie in koper gemaakt wegens koelfunctie, …
15.879,73 euro (incl 6%, geplaatst)

Het is voor een nieuwbouwwoning (belgie) totaal een 170m² vloerverwarming (250m² totale oppervlakte) met standaard isolatie (muren:14cm-pir vloer:12cm-pir dak:24cm-glaswol)

Ik had gevraagd waarom generatie H en niet J? antwoord was dat H een grotere buiten-unit heeft en daardoor wat beter werkt bij koudere temperaturen.
verder moet er nog een zone regeling komen, dat is niet in deze aanbieding.

Wat is jullie idee over deze aanbieding? Zowel de gebruikte materialen als prijssetting.

wp:Pana 9H pv: 13.4kWp

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54
Met zoveel vloerverwarmivg kan je het buffervat in ieder geval al schrappen volgens mij. Je hebt dan voldoende inhoud in je vloer.

• brogel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-11 16:42
Knielen schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:13:
Met zoveel vloerverwarmivg kan je het buffervat in ieder geval al schrappen volgens mij. Je hebt dan voldoende inhoud in je vloer.
dacht ik eerst ook. Maar het is zo dat grote delen van de vloerverwarming vaak niet zal aan staan (2 slaapkamers, bureau, overloop, hal), grootste deel van de tijd zal enkel keuken+woonkamer actief zijn ( dus een 60-70m²).
Hierbij heb ik wel het gevoel dat een buffervat zou mogen.

wp:Pana 9H pv: 13.4kWp