Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon Ratinckx
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12-11-2023
Ik ben niet tevreden van de koeling prestaties van mijn huidige koeling (noctua NH-L9x65). Ik wil deze dus veranderen en ga dan ook een nieuwe kopen. Ik zou deze dan willen verkopen maar heb geen idee hoeveel hij nu nog waard is, is sinds augustus in gebruik.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:27

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik zie geen vraag :?

Als je wilt weten wat hij waard is, hij is het bedrag waard waar hij vrede mee hebt om hem voor weg te doen ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:35
uitvoering: Noctua NH-L9x65

Ik bied 5 euro :P

@Leon Ratinckx ps; op basis van wat ben je niet tevreden met de prestaties? Hij zou circa 85W aan hitte moeten kunnen afvoeren, dat is voor veel processoren prima.

[ Voor 49% gewijzigd door chrisborst op 12-11-2023 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon Ratinckx
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12-11-2023
oei, ik ben idd de vraag vergeten... sorry

Mijn vraag is dus, hoeveel is die op dit moment nog waard of wat is een acceptabele vraagprijs?

@chrisborst het wordt nogal warm als ik bepaalde games speel, tegen de 95 graden met een i5 13600k. Ik merk vooral dat de lucht niet weg wordt geduwd en hoop dat met een cooler met meer open ruimte dit probleem minder wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:29

dragonhaertt

@_'.'

Tja, nieuw is ie 50 euro.

Ligt er helemaal aan hoe snel je hem kwijt wil en hoe veel vraag er naar is.
20-30 euro zou ik reëel vinden. Minder als je er snel vanaf wil, meer als je de verpakking en alles nog hebt en je heen haast hebt.

Wat heb je zelf al gevonden? Staan er andere tweedehands koelers online? Hoe is die vraagprijs t.o.v. de nieuwprijs?

Om eerlijk te zijn vind ik dit niet echt een topic waard.
Je kan een advertentie maken en bieden aanzetten of even 10 minuten onderzoek doen als je het antwoord echt zo graag wil weten.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Prijsindicatie is prima zelf uit te zoeken, bekijk Vraag & Aanbod eens, Marktplaats, ebay etc. kortom genoeg manieren om een indicatie te vinden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.