Warmtepomp wasdroger bevriest

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clbij
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 13-11-2023
Mijn vraag
Onze warmtepompdroger staat in de bijkeuken, wij krijgen steeds de melding wie, terwijl alle filters schoon zijn. Ik zag daarna dat alle metalen roosters achter de filters dichtgevroren waren. De vloer van de bijkeuken is koud, de omgevingstemperatuur is ok en de muren zijn geïsoleerd, de kou komt echt van de tegels.

We willen graag een snelle maar goede oplossing, is er een soort isolerende vloer plaat die we eronder kunnen leggen die het probleem zou verhelpen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als de kou van de tegels komt dan zul je de vloer helemaal moeten isoleren, het is niet dat zich dat tot specifieke tegels beperkt ;)

Dat gezegd hebbend: je hebt een warmtepomp droger (energiezuinig), maar ondertussen een bijkeuken die totaal niet geïsoleerd lijkt. Does not compute.

Zou zelf eens naar isolatie van de hele bijkeuken kijken, ik gok dat je je ook een breuk aan stookt omdat er warmte weg lekt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
staat de wasmachine daar ook? anders zou ik zeggen zet de droger op de wasmachine dan staan hij niet meer in contact met de grond.