Vraag tweede monitor aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn12
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 25-06 08:01
Ik heb een Iiyama monitor die ik gebruik als docking voor mijn laptop via USB-C. Deze heeft een displayport uit voor een tweede scherm.

Als tweede scherm heb ik een HyperX Armada 27 gekocht, met een displayport 1.4.

Wanneer ik de laptop en HyperX beide aansluit op de Iiyama, wordt slechts gedupliceerd. Via aparte HDMI naar laptop lukt dat wel, maar dan moet ik 2 kabels op de laptop aansluiten.

—-

Ik wil de laptop graag met 1 usbc aansluiten, ipv met een aparte HDMI voor de tweede monitor. Waar ligt het probleem en hoe los ik dit op?

De monitors:

uitvoering: Iiyama ProLite XUB2792QSN-B1 Zwart

uitvoering: HyperX Armada 27 Zwart

Beste antwoord (via bn12 op 12-11-2023 19:13)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb je de instellingen van de Iiyama ook gecontroleerd of daar een modus in zit op wat voor manier je de displayport wil uitbreiden of dupliceren? Vaak zit daar een

Ik heb een Philips die hetzelfde kan maar daar moet ik specifiek dat aanzetten in de monitor anders dupliceert hij alleen. DP Out Multistream --> Yes moest ik hier aanzetten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb je de instellingen van de Iiyama ook gecontroleerd of daar een modus in zit op wat voor manier je de displayport wil uitbreiden of dupliceren? Vaak zit daar een

Ik heb een Philips die hetzelfde kan maar daar moet ik specifiek dat aanzetten in de monitor anders dupliceert hij alleen. DP Out Multistream --> Yes moest ik hier aanzetten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ondersteunt de laptop (welke is dat exact?) daisy chaining via USB(-C)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bn12
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 25-06 08:01
Touchdomex schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:38:

Dit was het, bedankt!