Welke offline spraakherkenningssoftware?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraard
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Ik zoek spraak-naar-tekst-software in het Nederlands, om te installeren op een nog te kopen laptop. Met die software wil ik lange teksten inspreken.

Na aankoop van die laptop zal ik daarop de Windows-versie updaten, een virusscanner gebruiken en dan de spraakherkenningssoftware installeren via internet. Daarna zal ik die laptop nooit meer op internet aansluiten. Ik zal er ook geen USB-stick insteken die besmet kan zijn met malware.

Die laptop ga ik kopen, volgens de specs. die de spraakherkenningssoftware vereist.

Die spraak-naar-tekst-software hoeft niet gratis te zijn. Ik vind het wel belangrijk dat die software de teksten die ik daarmee inspreek niet stiekem kopieert naar een of andere data-opslag elders, of verkoopt aan andere partijen.

Ik heb gevonden dat Dragon software mogelijk geschikt is voor deze toepassing die ik wil. Is er inmiddels ook andere spraakherkenningssoftware beschikbaar in het Nederlands, die ik jarenlang offline kan gebruiken? Ik heb die andere software niet gevonden:

https://hashdork.com/nl/beste-ai-spraakherkenningssoftware/

[ Voor 5% gewijzigd door Geraard op 12-11-2023 17:29 ]