Kwantum Black Friday

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marit-rk
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-02 22:45
Momenteel hebben ze bij Kwantum 10% korting op op maat gemaakte raamdecoratie. Echter, wij willen missen wachten tot er een actie komt met Black Friday. Weet iemand hier of er voorgaande jaren dergelijke acties waren op op maat gemaakte raambekleding bij Kwantum met Black Friday? Of kan ik beter de 10% van nu pakken?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Is het écht 10% afgeprijsd? Ik heb wel vaker gemerkt dat ze vlak voor Black Friday (ietsje) verlagen, zodanig dat op de dag zelf het een 'normale' prijs is (dus zonder korting).

Alsof we gek zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bij Kwantum zijn die 10% (of andere) kortingen super vaak, dus ik zou niet te veel schrik hebben om die mis te lopen. Wachten is dus zeker een optie.

Ik vond overigens toen wij voor gordijnen gingen kijken dat ze heel rare maatvoeringen rekenden en daarom hebben wij niet daar besteld. Ze bleven maar hameren dat we de maat van onze ramen moesten doorgeven en niet hoe groot wij onze gordijnen wilden. Als we dat deden dan kwamen we steeds niet uit op het formaat gordijnen dat we wilden. Daarbij werd de m2-prijs die aangegeven werd ook heel sneu berekend, ergens begrijpelijk maar als je "de rol stof had omgedraaid" dan kwam het perfect uit zoals wij wilden. Maar ja kwantum is dan ook geen op-maat-oplossing maar een massa-organisatie waar je wat gordijnen kan bestellen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1br1c1d1br1
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-08 14:11
De 10% korting is er bijna letterlijk het hele jaar door, uitgezonderd voor enkele weken zodat het wel 'echte' korting blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:32
Er zijn best vaak kortingsacties bij raamdecoratie. De ene keer is het vermaken gratis, de andere keer % korting..

Als je al weet wat je wilt en het is in de aanbieding nu moet je het meepakken. Maar je hoeft je ook weer niet te haasten.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 22:40
Als je op google had gezocht dan had je de folder van voorgaande jaren kunnen vinden:

https://www.foldersnl.com/kwantum-black-friday/

Dus ja de kans bestaat, maar verwacht geen hoofdprijs korting. ( die 10% is bijna om de week )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marit-rk
Mavamaarten schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:18:
Bij Kwantum zijn die 10% (of andere) kortingen super vaak, dus ik zou niet te veel schrik hebben om die mis te lopen. Wachten is dus zeker een optie.

Ik vond overigens toen wij voor gordijnen gingen kijken dat ze heel rare maatvoeringen rekenden en daarom hebben wij niet daar besteld. Ze bleven maar hameren dat we de maat van onze ramen moesten doorgeven en niet hoe groot wij onze gordijnen wilden. Als we dat deden dan kwamen we steeds niet uit op het formaat gordijnen dat we wilden. Daarbij werd de m2-prijs die aangegeven werd ook heel sneu berekend, ergens begrijpelijk maar als je "de rol stof had omgedraaid" dan kwam het perfect uit zoals wij wilden. Maar ja kwantum is dan ook geen op-maat-oplossing maar een massa-organisatie waar je wat gordijnen kan bestellen.
Bedankt voor je feedback! Wij hebben er om die reden ook voor gekozen om henzelf de ramen op te laten meten. Je krijgt dan meetgarantie. Als er nu iets fout is, moeten ze het opnieuw doen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marit-rk
Bedankt allemaal, ik weet voldoende :)
Pagina: 1