Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:47
Ik heb een HP Victus 15L, wil deze voor games uitbreiden met een Samsung 870 QVO 4TB

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn systeem , i7 12Gen/16gb geheugen, Nvidia 3060 Ti/ Windows 11

De vraag is, zijn er mensen met ook een HP Victus en wordt de Samsung 870 QVO gelijk herkend ?

Beste antwoord (via Albert020 op 13-11-2023 12:03)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:56
Je hebt een desktop waar je een extra schijf in wilt zetten... Dat is geen rocket science. Er staat ook op de HP site dat dit apparaat bedoeld is om gemakkelijk te upgraden en aan te passen. Ik heb hier een Engels bedrijf dat uitgebreide support biedt om dit model computer qua opslag uit te breiden: https://www.mrmemory.co.u.../hp/victus/15l-tg02-0000a
Er staat hier een uitgebreide video met voorbeelden van de upgrade opties: YouTube: Upgrading the Cheapest HP Victus 15L Desktop GPU, SSD, PSU & RAM Sto...
Dit was even 10 seconden in Google. Ik denk dat _Dune_ vooral aangaf dat je dit toch ook zelf had kunnen zoeken voordat je hier je vraag neerzette... daarnaast, het beleid van GoT is ook vrij duidelijk hierover volgens mij, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:08

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Waarom denk je dat het niet gaat werken? Daarnaast, wat heb jijzelf al gevonden? GoT is geen 1e lijn Helpdesk om even jouw vraag te dumpen, wij verwachten toch ook enig eigen inzet.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Zeker heb ik zelf eerst gezocht, en lees dat deze ssd vaak niet gelijk wordt gevonden door het systeem, maar vind jou reactie erg overtrokken , met dumpen en helpdesk....

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 12-11-2023 23:09 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:56
Je hebt een desktop waar je een extra schijf in wilt zetten... Dat is geen rocket science. Er staat ook op de HP site dat dit apparaat bedoeld is om gemakkelijk te upgraden en aan te passen. Ik heb hier een Engels bedrijf dat uitgebreide support biedt om dit model computer qua opslag uit te breiden: https://www.mrmemory.co.u.../hp/victus/15l-tg02-0000a
Er staat hier een uitgebreide video met voorbeelden van de upgrade opties: YouTube: Upgrading the Cheapest HP Victus 15L Desktop GPU, SSD, PSU & RAM Sto...
Dit was even 10 seconden in Google. Ik denk dat _Dune_ vooral aangaf dat je dit toch ook zelf had kunnen zoeken voordat je hier je vraag neerzette... daarnaast, het beleid van GoT is ook vrij duidelijk hierover volgens mij, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Archer_VC10 schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:02:
Dit heb ik idd ook gezien, maar goed, thanks anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Albert020 schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:06:
[...]

Dit heb ik idd ook gezien, maar goed, thanks anyway.
Als je dat allemaal al had gevonden, waarom dan nog een topic?

Wat ik daarmee wil zeggen is dat je het template bij het aanmaken hebt leeggemaakt en niet hebt benoemd wat je zelf an geprobeerd had en je nu ineens toevallig alles wat er geopperd is al hebt geprobeerd. Je hebt nu mensen hun vrije tijd laten besteden aan jou terwijl dat voor niets was.

Niet netjes dat je dan kortaf gaat reageren, je hebt geen recht op een antwoord, iedereen hier doet dit vrijwillig in diens eigen vrije tijd.

Succes met je SSD, mocht hij het na installeren nog niet werken schroom dan niet weer te reageren ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nelizmastr schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:28:
[...]

Als je dat allemaal al had gevonden, waarom dan nog een topic?

Wat ik daarmee wil zeggen is dat je het template bij het aanmaken hebt leeggemaakt en niet hebt benoemd wat je zelf an geprobeerd had en je nu ineens toevallig alles wat er geopperd is al hebt geprobeerd. Je hebt nu mensen hun vrije tijd laten besteden aan jou terwijl dat voor niets was.

Niet netjes dat je dan kortaf gaat reageren, je hebt geen recht op een antwoord, iedereen hier doet dit vrijwillig in diens eigen vrije tijd.

Succes met je SSD, mocht hij het na installeren nog niet werken schroom dan niet weer te reageren ;)
Zit er al in, moest hem alleen in beheer even laten herkennen en formateren, werkt fijn, super snelle ssd ;)
Pagina: 1