Hoi beste mensen,
Mijn oude pc is ermee opgehouden en nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe pc+ monitor. Hierbij heb ik besloten dat ik echt voor een top model wil gaan. Ik zag naar mijn mening een goede bij gamepc maar ik lees veel dat ze erg overpriced zijn. Dus ik dacht eens kijken of jullie me tips kunnen geven
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, videobewerken, ik wil me ook gaan verdiepen in het maken van games als side hobby (al heb ik daar nu nog geen ervaring mee) en wil nog de vrijheid hrbben de mogelijkheden van wat ik wil doen op de pc te kunnen vergroten zonder gelijk weer een nieuwe pc te moeten aanschaffen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de pc + monitor heb ik een budget van €4000/€6500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier te weinig kennis over om te weten wat ik wil. Wel qua videokaart dacht ik aan een nvidea 4090 (maar zag ook dat daar weer meerdere uitvoeringen van zijn dus geen idee welke dan het beste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een Monitor 32'inch/34' inch 4k/5k 240 hertz (want volgens mij heb je dan echt een top monitor
Ik dacht dat deze mogelijk een goede kon zijn Samsung Odyssey G85B LS32BG850NPXEN
Maar als jullie iets anders aanraden dan sta ik open voor suggesties.
Ik heb een steelserries artic pro gaming headset maar zou graag ook nog een speakerset willen voor als ik hem met mijn vrouw gebruik.
Incl windows 11.
Gezien het een aardige uitgavepost is voel ik me er niet prettig bij hem zelf in elkaar te zetten dus wil een soort van plug en play ervaring ermee hebben.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil graag maximum prestaties. Wel vraag ik me af of er ook nog nadelen aan overklokken zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil gewoon een top pc + monitor binnen mijn budget zonder dat ik stiekem het dubbele betaal voor iets omdat ik bij een notoire dure keten haal zonder te weten.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Dus als jullie tips kunnen geven over of de pc die ik hieronder heb aangegeven goed is of dat er betere opties zijn. En waar ik zo'n pc voor een goede prijs kan halen/laten samenstellen. Dan zou dat zeer gewaardeerd worden
Een opzet a.d.h.v. een pc gamepc.nl
Alvast super bedankt voor de hulp
Mijn oude pc is ermee opgehouden en nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe pc+ monitor. Hierbij heb ik besloten dat ik echt voor een top model wil gaan. Ik zag naar mijn mening een goede bij gamepc maar ik lees veel dat ze erg overpriced zijn. Dus ik dacht eens kijken of jullie me tips kunnen geven
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, videobewerken, ik wil me ook gaan verdiepen in het maken van games als side hobby (al heb ik daar nu nog geen ervaring mee) en wil nog de vrijheid hrbben de mogelijkheden van wat ik wil doen op de pc te kunnen vergroten zonder gelijk weer een nieuwe pc te moeten aanschaffen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de pc + monitor heb ik een budget van €4000/€6500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier te weinig kennis over om te weten wat ik wil. Wel qua videokaart dacht ik aan een nvidea 4090 (maar zag ook dat daar weer meerdere uitvoeringen van zijn dus geen idee welke dan het beste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een Monitor 32'inch/34' inch 4k/5k 240 hertz (want volgens mij heb je dan echt een top monitor
Ik dacht dat deze mogelijk een goede kon zijn Samsung Odyssey G85B LS32BG850NPXEN
Maar als jullie iets anders aanraden dan sta ik open voor suggesties.
Ik heb een steelserries artic pro gaming headset maar zou graag ook nog een speakerset willen voor als ik hem met mijn vrouw gebruik.
Incl windows 11.
Gezien het een aardige uitgavepost is voel ik me er niet prettig bij hem zelf in elkaar te zetten dus wil een soort van plug en play ervaring ermee hebben.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil graag maximum prestaties. Wel vraag ik me af of er ook nog nadelen aan overklokken zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil gewoon een top pc + monitor binnen mijn budget zonder dat ik stiekem het dubbele betaal voor iets omdat ik bij een notoire dure keten haal zonder te weten.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Dus als jullie tips kunnen geven over of de pc die ik hieronder heb aangegeven goed is of dat er betere opties zijn. En waar ik zo'n pc voor een goede prijs kan halen/laten samenstellen. Dan zou dat zeer gewaardeerd worden
Een opzet a.d.h.v. een pc gamepc.nl
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i9-13900KF Boxed | € 593,89 | € 593,89 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z790 CARBON WIFI | € 396,- | € 396,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X 24G OC | € 2.049,90 | € 2.049,90 |
| 1 | Behuizingen | MSI MEG Prospect 700R | € 360,50 | € 360,50 |
| 1 | Netwerkadapters | SVEC Netwerkaart PCI 1GBit | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitors | Samsung Odyssey Neo G8 S32BG85 Wit, Zwart | € 1.259,- | € 1.259,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (NL, OEM) | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Waterkoeling | MSI MPG Coreliquid K240 | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Toetsenborden | MSI Vigor GK30 Combo (Qwerty US) Wit | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF556C40BBAK4-64 | € 270,03 | € 270,03 |
| 1 | Voedingen | MSI MPG A1000G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P3 4TB | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Solid state drives | MSI Spatium M570 2TB | € 331,- | € 331,- |
| 1 | Draadloze speakers | Edifier S350DB | € 281,01 | € 281,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 6.095,03 | ||
Alvast super bedankt voor de hulp
[ Voor 48% gewijzigd door ProfessorMambo op 12-11-2023 12:15 ]