Hallo,
Ben op zoek naar advies voor een luchtkoeler voor mijn Ryzen 9 7950X3D.
Heb nu de stock koeler erop maar uiteraard gaat dat hem niet koel houden tijdens het gamen.
Ik zie zoveel koelers staan voor AM5 sockets dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ben op zoek naar een koeler van rond de 80 euro het liefst in het zwart wit aangezien mijn setup zwart wit is.
Hoeft van mijn niet fluister stilte zijn liefst met RGB.
Zat zelf te denken aan de Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Rood) review door mathijsbaks2000 ( en dan de zwart wit variant ).
Of is het toch beter om deze aan te schaffen? uitvoering: be quiet! Dark Rock Pro 4
Setup:
Ryzen 9 7950X3D
ASUS ROG Maximus Z690-E HERO
Corsair 4000D
64GBCorsair 5200 mhz DDR5 RAM
1TB M.2
Corsair 750w PSU
AMD Radeaon 6650 XT ( word nog vervangen)
6x Coolermaster HF120 Fans
Ben op zoek naar advies voor een luchtkoeler voor mijn Ryzen 9 7950X3D.
Heb nu de stock koeler erop maar uiteraard gaat dat hem niet koel houden tijdens het gamen.
Ik zie zoveel koelers staan voor AM5 sockets dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ben op zoek naar een koeler van rond de 80 euro het liefst in het zwart wit aangezien mijn setup zwart wit is.
Hoeft van mijn niet fluister stilte zijn liefst met RGB.
Zat zelf te denken aan de Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Rood) review door mathijsbaks2000 ( en dan de zwart wit variant ).
Of is het toch beter om deze aan te schaffen? uitvoering: be quiet! Dark Rock Pro 4
Setup:
Ryzen 9 7950X3D
ASUS ROG Maximus Z690-E HERO
Corsair 4000D
64GBCorsair 5200 mhz DDR5 RAM
1TB M.2
Corsair 750w PSU
AMD Radeaon 6650 XT ( word nog vervangen)
6x Coolermaster HF120 Fans