TorToise gecombineerd met gTTS

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans85
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 14-11-2024
Mijn vraag
Ik ben bezig met een stemgestuurd programma. Helaas TTS programma's die ik gebruik hebben qua Nederlandse talen niet echt veel te bieden. gTTS heeft er eentje (een vrouwenstem) die ik dan maar gebruik. Nu zat ik te denken aan het volgende:

TorToise is een python programma dat Voice cloning doet en ook echt goed klinkt. Je kan verschillende stem exempels uploaden om hiermee een stem te creëren voor teksten. Zou dit programma ook gecombineerd kunnen worden in een class door verschillende functies zodat de gTTS automatisch het geen wat hij wil zeggen eerst door de van tortoise haalt en die hem uiteindelijk uitspreekt?

Ik ben benieuwd wat jullie gedachte hierop is.

Hans

Relevante software en hardware die ik gebruik
Python3
MacBook Pro
Visual Studio Code

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel hahaha

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hans85 schreef op zondag 12 november 2023 @ 01:17:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel hahaha
Nou, vertel eens wat dan? Die vraag stellen we namelijk niet voor niets ;) Lees ook even onze Quickstart.

Voor de duidelijkheid: die vraag slaat natuurlijk op wat je al gevonden of geprobeerd hebt om je vraag opgelost te krijgen, niet op alles wat je daarvóór heb bedacht of geprobeerd voordat je op deze (gewenste) oplossing (die je nog niet werkend krijgt) uit kwam.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 14-11-2023 13:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij