wat games betreft ben ik zeer ontevreden met winXP
er zit aan bijna ieder spel wel een XP probleempje zeg maar wat er bij winME niet is...........
k voorbeelden:
CounterStrike: het loopt opzich wel maar de muis is gewoon niet normaal hoe traag die reageert en soms helemaal niet reageert, ondanks alle truukjes (zoals precision uitzetten etc)
Grand Prix 3: als ik het spel gewoon standaard start, is er niks aan de hand, loopt het zelfs beter (vloeiender that is) dan in winME.....maar als echte GP3 fan kan ik niet zonder GPxPatch.......en zogauw ik GP3 met gpxpatch opstart dan loopt het spel alsof ik op een 386 (no flame intended

) zit te spelen

terwijl dit wel perfect gaat in winME
Rally Championship 2000: afgelopen week ook eens in XP geinstalleerd, en ja hoor: het racen zelf gaat perfect, maar het is nogal ingewikkeld om een race te starten, want als ik 1x naar links druk bv ga ik 3-5 opties verder .....kan dus amper besturen.........
wat ik daarentegen dan wel moet zeggen is dat Max Payne echt super speelt......vele malen lekkerder dan in winME.......
verder heb ik nog een gigantisch probleem met office2000 in XP maar das geen game dus hoort hier niet thuis....
verder heb ik niet echt veel spellen geinstalleerd maar ik vind wel dat ik erg veel problemen heb met spellen dus.....zeer jammer want voor de rest is XP echt top!