Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming. Voornamelijk World of Warcraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen absolute max prijs maar ik probeer een beetje rond de €2500 te landen. Als er voor wat extra euro's nog veel winst te halen valt dan mag het budget iets uitschieten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- 2x 27" 1440p 144hz schermen
- Rand apparatuur
- Windows licentie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem exclusief randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zo lang het bekende spelers op de markt zijn heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er hoeft geen rekening met RBG gehouden te worden want het systeem komt toch in een case met dichte side panels. Wel vind ik het belangrijk dat het systeem zo stil (en snel
) mogelijk is.
Ga je overklokken?
Mogelijk het ram geheugen wat opvoeren. Voor de rest niet.
Wat verwacht je van ons?
Een laatste blik op het systeem wat ik samen heb gesteld. Als er nog verbeter punten zijn dan hoor ik deze graag. Zo vraag ik mij onder andere af of de fans die in de case mee geleverd worden al aan de stille kant zijn of dat ik hier beter nog een aparte set voor bij kan bestellen.
Gaming. Voornamelijk World of Warcraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen absolute max prijs maar ik probeer een beetje rond de €2500 te landen. Als er voor wat extra euro's nog veel winst te halen valt dan mag het budget iets uitschieten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- 2x 27" 1440p 144hz schermen
- Rand apparatuur
- Windows licentie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem exclusief randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zo lang het bekende spelers op de markt zijn heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er hoeft geen rekening met RBG gehouden te worden want het systeem komt toch in een case met dichte side panels. Wel vind ik het belangrijk dat het systeem zo stil (en snel
Ga je overklokken?
Mogelijk het ram geheugen wat opvoeren. Voor de rest niet.
Wat verwacht je van ons?
Een laatste blik op het systeem wat ik samen heb gesteld. Als er nog verbeter punten zijn dan hoor ik deze graag. Zo vraag ik mij onder andere af of de fans die in de case mee geleverd worden al aan de stille kant zijn of dat ik hier beter nog een aparte set voor bij kan bestellen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 396,- | € 396,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC Edition 24GB GDDR6 | € 1.079,- | € 1.079,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 | € 142,99 | € 142,99 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 115,90 | € 231,80 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-850 | € 108,99 | € 108,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 141,90 | € 141,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 500GB | € 64,95 | € 64,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.463,25 | ||