Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk 1440p gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn oude systeem is 9 jaar oud en zal nog worden gebruikt als mediacenter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eentje van alles?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voor AM5 gaan om later nog te kunnen upgraden. Om budgetredenen houd ik het nog bij de lagere kant van dit segment.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Als een first-time PC builder zou ik graag een sanity check willen of deze onderdelen samen mogelijk een probleem zouden kunnen vormen waar ik met mijn gebrek aan ervaring niet vanaf weet. Ik wil een redelijke gaming PC met ruimte voor latere upgrades. Ik geef weinig om lichtjes en dergelijke, ik geef meer om stilte (de mogelijkheid om de PC later ook voor voice recording te gebruiken zou een bonus zijn, maar daar heb ik nog alternatieven voor). Oh, en wat koeling betreft, de Ryzen komt met een stock cooler die voorlopig voldoende zou moeten zijn, reportedly.
EDIT: Geupdate na advies van Ruud
Hoofdzakelijk 1440p gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mijn oude systeem is 9 jaar oud en zal nog worden gebruikt als mediacenter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eentje van alles?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voor AM5 gaan om later nog te kunnen upgraden. Om budgetredenen houd ik het nog bij de lagere kant van dit segment.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Als een first-time PC builder zou ik graag een sanity check willen of deze onderdelen samen mogelijk een probleem zouden kunnen vormen waar ik met mijn gebrek aan ervaring niet vanaf weet. Ik wil een redelijke gaming PC met ruimte voor latere upgrades. Ik geef weinig om lichtjes en dergelijke, ik geef meer om stilte (de mogelijkheid om de PC later ook voor voice recording te gebruiken zou een bonus zijn, maar daar heb ik nog alternatieven voor). Oh, en wat koeling betreft, de Ryzen komt met een stock cooler die voorlopig voldoende zou moeten zijn, reportedly.
EDIT: Geupdate na advies van Ruud
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 232,99 | € 232,99 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6750 XT Phantom Gaming D 12GB OC | € 409,95 | € 409,95 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF552C40BB-32 | € 105,86 | € 105,86 |
| 1 | Voedingen | MSI MAG A750GL PCIE5 750 watt | € 115,05 | € 115,05 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 89,85 | € 89,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.239,60 | ||
[ Voor 10% gewijzigd door GardensTale op 11-11-2023 19:36 ]