Toon posts:

case-modders in Alphen aan den Rijn gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van het weekend heb ik een nieuwe kast gekocht om te gaan modden. Helaas heb ik 1,5 linkerhand (nog net geen 2), wat gereedschap betreft. Het resultaat is dat ik mijn kast gewoon verne*kt heb. Dit was gelukkig mijn nieuwe "goedkoop/probeer-kastje".

Daarom ben ik op zoek naar mensen in Alphen aan den Rijn die mij kunnen helpen met het modden van mijn oude In-Win fulltower. Er hoeven voorlopig alleen wat blowholes gemaakt worden. In de toekomst zal er een venster in moeten komen.

De persoon die mij kan helpen met het modden of de kast voor mij wil modden krijgt uiteraard een vergoeding.

Verwijderd

als je een gatenzaag koopt, heb je maar 0,5 rechterhand nodig om een mooi gat te maken, kost wel weer wat, maar een case modder inhuren natuurlijk ook

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op donderdag 06 september 2001 08:33 schreef bouncin-j het volgende:
De persoon die mij kan helpen met het modden of de kast voor mij wil modden krijgt uiteraard een vergoeding.
Had JordyB hier niet een keer een voorstel over gedaan ????

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 17:33

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hey

Nou ik kom dus ook uit alphen en heb ook het idee om te gaan modden k heb het al uitgewerkt maar zit dus inderdaad ook met de uitwerking ik heb wel een dremel en dat soort dingen tot mijn beschikking.

Gr33tz TuRk.

P.s. Ga jij wel eens naar de elkerlyck lan van de cgg.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 11:05 schreef TuRk het volgende:
Hey

Nou ik kom dus ook uit alphen en heb ook het idee om te gaan modden k heb het al uitgewerkt maar zit dus inderdaad ook met de uitwerking ik heb wel een dremel en dat soort dingen tot mijn beschikking.

Gr33tz TuRk.

nope, geef je e-mail adres eens als je wilt. Dan neem ik even contact op. Ik heb geen goed gereedschap.

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 18:32

Eraser127

Nijkerk

k'ben 8 jaar geleden van Alphen a/d Rijn naar Heerenveen verhuisd :)

My Discogs

• TiMMieJ

TiMMieJ

tvdp67@hotmail.com

Ik woon in de klipper.

Gr33tz TuRk.

P.s. Ik heb het gereedschap niet zelf maar kan het wel lenen van kennissen en een paar vrienden van mij willen ook modden.

Verwijderd

========

Daarom ben ik op zoek naar mensen in Alphen aan den Rijn die mij kunnen helpen met het modden van mijn oude In-Win fulltower. Er hoeven voorlopig alleen wat blowholes gemaakt worden. In de toekomst zal er een venster in moeten komen.

[/quote]

========

Alphen aan den Rijn

Help..... daar kwam mijn ex vandaan...kan nog veel doen zo'n plaatsnaam .......brrrrrrrrrr

enkele sites, SUCCES!!

http://www.sharkystuff.com
http://www.tweaktown.com/casemods/index.shtml
http://www.digifiel.com/
http://www.knowledgefreakz.nl
www.rorupc.nl
208.56.163.163
http://www.virtualhideout.net
en natuurlijk
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Verwijderd

Wat wil je nou?
Een paar gaten boren is zo gepiept!!!
Fan's vastschroeven... en klaar is Case
Misschien nog wat lampjes bevestigen, enz enz...
Ik woon wel niet in Alfen... maar dat ligt wel in de buurt...

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Ik kom ook uit Alphen aan den Rijn , ben alleen bezig met mn eigen kassie *D
Raampie zagen in de vorm van 'Imperial Navy' logo van Starwars :)
helaas ken ik je niet helpen..

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 11:05 schreef TuRk het volgende:
Hey

Gr33tz TuRk.

Ik ga naar de elkerlyck! Wie ben jij? Zit je ook bij de CGG of ga je alleen naar de LANs?!

• Gehaktbal
mag ik vragen wat de CGG is, is da nie de alphense compu club ofzow? :)

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 16:26 schreef thesith het volgende:
mag ik vragen wat de CGG is, is da nie de alphense compu club ofzow? :)
Yes it is! Kom eens langs

• Gehaktbal
kan me geloof ik nog ooit eens herinneren dat ik er naatoe wilde gaan, was toen 12 ofzow :P
Ik zal es kijken :)

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 16:28 schreef thesith het volgende:
kan me geloof ik nog ooit eens herinneren dat ik er naatoe wilde gaan, was toen 12 ofzow :P
Ik zal es kijken :)
De 22e hebben we een LAN, de website om je aan te melden doet het ff niet geloof ik, maar ik denk dat er nog wel ruimte is als je gewoon binnen komt lopen kost 10tje (of 15 gulden) en eten kan je er krijgen (kost je ook geld). Als je langs komt ben ik die gozer met die grote AOpen kast die het geluid van een straaljager maakt en met een ADi Monitor. Ik hoop dat je komt!

website van de club: http://cgg.yi.org of http://cgg.vhware.org

Of email mij ff, shorty151@gmx.net

EDIT: Als je geen zin hebt om zo lang te wachten kan je ook de 8e langs komen, geen LAN dan maar wel geklooi met pc's!

Verwijderd

hallo ik kom ook uit alphen aan den rijn.

ik ben ook bezig met mijn kaasmod. heb alles al gespoten en uitgezaagt. krijg binnenkort een dremel kan eventueel wel helpen.

email: bob@vanderpanne.com

• TiMMieJ

TiMMieJ

Ja Boy ik kom ook op de lan weet je. Ik ben daar meer bekend onder mn echte nick --=]OriOn[=--. Maarre ik zie je de 22e wel dan..

Gr33tz TuRk.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 17:06 schreef super_vegeta het volgende:
hallo ik kom ook uit alphen aan den rijn.

ik ben ook bezig met mijn kaasmod. heb alles al gespoten en uitgezaagt. krijg binnenkort een dremel kan eventueel wel helpen.

email: bob@vanderpanne.com
toevallig een zoon van peter van de cd winkel??

Verwijderd

Topicstarter
ik ben momenteel trouwens bezig met het maken van een site voor tweakers in alphen aan den rijn. Binnen enkele dagen zal deze site online gaan en zal ik de URL hier vermelden.

Tweakers uit Alphen kunnen zich aanmelden en zullen op de site vermeld worden. Zo kunnen we ervaringen en tips uitwisselen en elkaar ook helpen. In de toekomst misschien een LAN.

Verwijderd

Ik ben ook alphenaar...
maar ik wil je wel helpen hoor heb net mijn eigen kast achter de rug... dus kan ik die van jouw mooier maken :)

ligt er alleen wel aan wat je bied >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 20:44 schreef Freeman9 het volgende:
Ik ben ook alphenaar...
maar ik wil je wel helpen hoor heb net mijn eigen kast achter de rug... dus kan ik die van jouw mooier maken :)

ligt er alleen wel aan wat je bied >:)
wat is je e-mail adres??

Verwijderd

off topic
ja ik ben zoon van peter van de cd winkel en neefje van de speelgoed winkel

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 15:00 schreef super_vegeta het volgende:
off topic
ja ik ben zoon van peter van de cd winkel en neefje van de speelgoed winkel
LOL! Maar ligt het aan mij of zijn er best wel veel mensen uit Alphen?! Maar wat is jou echte naam Orion? En waar zat je de laatste LAN? O en dat Tweakers uit Alphen a/d Rijn mag ik wel.

• Gehaktbal
offtopic:
ALPHEN RULES! :P

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 15:16 schreef thesith het volgende:
offtopic:
ALPHEN RULES! :P
zekers :P

• Gehaktbal
Ervaring met casemodden heb ik btw niet echt, heb et wel gedaan met mijn case alleen heb em niet gespoten....me pa moest em zo nodig verven :r
(Spuitbussen ware te duur, echte hollander *D )

Ik hoop wel dat ie weet wat ie doet als we samen een logo uit gaan zagen, doet ie met een metaal zaagje zegt ie.

Ik kan je 1 ding wel vertellen, ga je kast niet verven met roller e.d. krijg je wat vegen in de verf, althans..hier :(

• TiMMieJ

TiMMieJ

He Boy,

Ik kom eigenlijk alleen maar op lan's en niet op clubdagen omdat ik zaterdags werk bij Discovery ja ik ben een collega van Remco. Maarre ik heb trouwens nog bij jouw op voetbal gezeten (Tim) weet je nog???? Op de lan's Zit ik altijd bij Remco en Michael. Ik ben dan diegene die er in de buurt zit met die Steekels. Maar ja ik zie je de 22e wel.

Gr33tz TuRk. B-)

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 06 september 2001 15:05 schreef Eraser127 het volgende:
k'ben 8 jaar geleden van Alphen a/d Rijn naar Heerenveen verhuisd :)
ja daar heeftie wat aan :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
ello nog iemand uit alphen aan den rijn *D

1. ik kom ook alleen op lans van de cgg ja :)

2. Mijn gewone naam is remco, nick = Mirage op de lans laatste lan was ik er ook ik was probably degene met de kleinste monitor :P.

3. Mijn Email is magicmirage16@hotmail.com

4. Die site zie ik ook wel zitten ik wil mijn kast nog steeds modden. iig blowholes en raampje en neon koelers erin.

Enne turk jou zie ik binnenkort nog wel :P.

https://www.afrikareisopmaat.nl

• MagicTempest
  • Laatst online: 21-08 12:37
Hoppa nog een alphenaar hiero, ook CGG lan :) zie je de 22ste boy.

Maaruhh, ik ga binnenkort ook modden, en remco en tim ook, dus misschien kunnen we elkaar helpen. Ik weet niet of iedereen dat wel zo kewl vindt, maar het is maar een idee???

(ps. it's me Michael)

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Nu we toch bezig zijn mogen waddinxveners ook op die CCG (of zoiets) lans komen. :D Mijn mod is trouwens bijna af :D

Verwijderd

dit is volgens mij een date forum
misschien moet dit forum verplaatst worden naar www.homo.nl

• TiMMieJ

TiMMieJ

Kijk een expert die doet het zeker vaker.

He maar Niekos je kunt je gewoon opgeven op de eerder genoemde site van cgg.

Gr33tz TuRk

Verwijderd

Ik heb tot nu toe m'n kasten alleen een andere kleur gespoten, dat zagen komt later wel een keer. En m'n AMD Athlon 1,4 (1,5 nu :P) loopt ook nog een tijdje zonder verf denk ik.

• Gehaktbal
Op vrijdag 07 september 2001 17:51 schreef TuRk het volgende:
He Boy,

Ik kom eigenlijk alleen maar op lan's en niet op clubdagen omdat ik zaterdags werk bij Discovery ja ik ben een collega van Remco. Maarre ik heb trouwens nog bij jouw op voetbal gezeten (Tim) weet je nog???? Op de lan's Zit ik altijd bij Remco en Michael. Ik ben dan diegene die er in de buurt zit met die Steekels. Maar ja ik zie je de 22e wel.

Gr33tz TuRk. B-)
Shit van de discovery :P
Heb ik nog voor vakantie werk gesoliciteerd, maar werd niet aangenomen terwijl ik van de verkoper vernam dat ze die zomer een grote order binnen kregen en mensen nodig hadden :P
Toen zeiden ze dat ze 2 vaste medewerkers hadden, en dat die genoeg waren, ik geloof dat jij er daar 1 van bent :)

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
Op zaterdag 08 september 2001 21:06 schreef firstwollie het volgende:
dit is volgens mij een date forum
misschien moet dit forum verplaatst worden naar www.homo.nl
Aantal posts: 11
Gem. aantal posts/dag: 1

Laat ik maar verder niks meer zeggen O+ :*

https://www.afrikareisopmaat.nl

• TiMMieJ

TiMMieJ

Yo,

Hey The_Sith dat kan idd kloppen ant ik werd nog net aangenomen had er stagegelopen maar die andere dude trekpik is wel een lomperd.
Jammer dat jij er niet kon werken maarre ik ga zo weer naar school :r . Lang leve het ROC. :r .

Gr33tz TuRk. >:)
Pagina: 1