Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SofAk
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 13-01 08:13
Mijn vraag: Ik heb de gratis Sophos Intercept X mobile gedownload en sindsdien kan ik de app instellingen niet meer openen. Zodra ik dit wil doen krijg ik de pop-up unlock app hierin vragen ze om mijn app protection password in te vullen. Maar ik heb geen app protection password. Ik heb hierover met de klantenservice gebeld, maar ook zij kunnen mijn probleem niet oplossen. Het gevolg is dat ik geen systeemupdates ed. meer kan downloaden. Kortom, ik ervaar mijn probleem als groot. Wie weet wat ik moet/kan ondernemen zodat ik mij app instellingen weer kan gebruiken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISye3Pipc4-x2u3bwEv5DFJtkA0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vdYthM2VCOLirou1Uau2ZSr1.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Een aantal dingen die zo in mij opkomen:
- Heb je Sophos Intercept X mobile al proberen te verwijderen?
- Zijn er instellingen in Sophos Intercept X mobile die dit verklaren?
- Met welke klantenservice heb je gebeld?
- Heb je al een factory reset gedaan?
- Welk toestel gaat dit over?

[ Voor 77% gewijzigd door rens-br op 11-11-2023 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SofAk
Bedankt voor je reactie.
Ik heb geprobeerd te verwijderen, maar dan krijg ik de zelfde pop-up, dus dat lukt niet.
Ook als ik in de instellingen van de app wil kijken krijg ik deze pop-up, dus daar kan ik niet inkomen.
Ik heb met de klantenservice van Sophos gebeld.
Ik kan mijn toestel niet resetten, omdat ik niet in de instellingen kan komen. Is er een andere manier om dit te doen?
Ik heb een Samsung Galaxy s10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:33
Je kan je toestel resetten vanuit recovery mode. Dit doe je bij het booten van het toestel Sophos kan dit daarom ook niet blokkeren.

Zie
https://www.belsimpel.nl/...cks/resetten-via-recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SofAk
Bedankt voor de tip en link naar de instructies! Hier ben ik erg blij mee.
Ik ga dit morgen zeker in alle rust en tijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:33
Kan je niet veel fout aan doen, je toestel is daarna natuurlijk wel weer leeg en schoon evt van te voren even een backup maken met samsung smart switch.
Pagina: 1