Ik heb gisteren mijn nieuwe CPU-koeler gekregen. Nu wil het geval zo zijn dat als ik deze monteer op mijn processor dat de temperatuur enorm snel oploopt richting de 60 graden celsius en zelfs er overheen,,, ik gebruik artic silver II tussen de core en de processor. Als ik cpuburn uitvoer gaat de temperatuur zelfs over de 70 graden heen.
Ik heb een Alfa PAL 6035 met Y.S. tech fan.
Ik had eerst een Spire Orb en de temperatuur ging idle naar de 52 graden en stressed (met cpuburn) naar de 65 graden na een kwartiertje of zo.
Mijn vraag is nu Hoe kan dit??? Ik laat de fan zuigen van de alf (het pijltje wijst omhoog ,, dus van de cpu af,,, als ik het omdraai heeft dit echter geen gevolgen voor de temperatuur,,,,,
Ik heb een Alfa PAL 6035 met Y.S. tech fan.
Ik had eerst een Spire Orb en de temperatuur ging idle naar de 52 graden en stressed (met cpuburn) naar de 65 graden na een kwartiertje of zo.
Mijn vraag is nu Hoe kan dit??? Ik laat de fan zuigen van de alf (het pijltje wijst omhoog ,, dus van de cpu af,,, als ik het omdraai heeft dit echter geen gevolgen voor de temperatuur,,,,,
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb