Toetsenbord in cover iPad Pro 10,5 inch) werkt niet (meer)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Hummel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-03-2024
Het in de cover ingebouwde toetsenbord van mijn iPad Pro (10,5 inch) werkt niet (meer). Tekstinvoer is alleen nog mogelijk via het on screen toetsenbord. Is dit een bekend probleem, en zo ja, kan het gefixed worden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:05
Is het ding opgeladen? Zijn de contacten schoon? Heb je Apple al gebeld….? En meer van dat soort vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Hummel
Opgeladen, schone contacten, maar Apple (nog) niet gebeld…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
Toen je het topic opende kreeg je een aantal vragen volgens mij. Eén daarvan was ‘wat heb je zelf al geprobeerd?’ Zonder dat soort informatie zitten we hier maar een beetje te gokken.

Ik zou eens bij Apple beginnen aangezien zij hun spullen het beste kennen. Als er geen software oplossing is, dan kunnen we verder kijken of de hardware te fixen is. Apple gaat denk ik alleen vervangen met dit soort zaken. Maar dat is pas een volgende fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Hummel
Apple verwijst naar een van hun service centra 🥺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
Dus, even langsgaan dan. Je hebt nergens aangegeven welke cover je hebt, of het een Apple cover is (en welke) of een 3rd party model. Als het het model is wat ik in mijn gedachten heb dan is dat een gesealed item, dus niet te openen of te repareren zonder veel problemen. Je zou ook eens hier kunnen kijken: https://www.ifixit.com/Gu...Pad+Smart+Keyboard/133022
Wat is je vraag hier nu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Hummel
Dank je voor de tip. Ik heb idd het keyboard dat in de video te zien is. Ik ga dus maar aan de slag 😀
Pagina: 1