Bose Cinemate 130 vs LG DSC9S

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TristanNu
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 11-11-2023
Goedemorgen,

Vanwege de Black Friday deals die eraan zitten te komen zit ik eraan te denken om een nieuwe TV te kopen.
Nu zat ik te kijken naar een LGOLED C-serie model, en zag ik dat er een optie was en een soundbar erbij aan te schaffen.

Nu heb ik 8 jaar geleden voor een veels te dure prijs de Bose Cinemate 130 gekocht inclusief console en subwoofer.

Zouden jullie het waard vinden om bij de nieuwe tv ook gelijk bijbehorende soundbar aan te schaffen?
Of zien jullie weinig kwaliteits verschil tussen de Bose Cinemate 130 en de LG DSC9S?

Met vriendelijke groet,

Tristan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:55
Soundbars zijn de laatste jaren flink verbeterd, je zult er dus qua geluidskwaliteit op vooruit gaan.

Hoeveel je erop vooruit gaat en of dit de aankoopprijs rechtvaardigt is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het is ook maar de vraag wat je ervan verwacht. Wil je een complete surroundervaring, dat zul je met geen enkele soundbar bereiken. Maar wil je meer afspeelopties of aansluitingen, daarop kun je ze natuurlijk wel vergelijken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:34

FeaR

In GoT we trust

Jorgen schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:20:
Maar wil je meer afspeelopties of aansluitingen, daarop kun je ze natuurlijk wel vergelijke
Qua aansluitingen: Bose heeft HDMI 1.4, je hebt dus maximaal HDMI ARC retour vanuit de TV. Geen HD Audio al is de discussie over de meerwaarde daarvan discutabel. Let wel dat bronnen via de Bose niet meer aan te raden is, HDMI 1.4 dus wel 4K maar max 30 Hz en geen HDR.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.